پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مالکان باشگاه‌ها و فعالان ورزشی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در این استان حدود ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
شعار سال: جبار قوچان نژاد روز پنجشنبه افزود: افراد متقاضی دریافت تسهیلات یاد شده بیشتر مالکین باشگاههای بدنسازی عمومی، موسسین سایر اماکن و باشگاه‌های ورزشی و مربیان شاغل در این اماکن هستند.

وی ادامه داد: تاکنون در قالب ۳۸۷ پرونده هزار و ۲۵۶ نفر حدود ۱۷۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال تسهیلات درخواست کرده بودند که از این میزان ۴۷ درصد به بانک معرفی شده‌ و تسهیلات دریافت کرده‌اند.

سرپرست معاونت امور ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در صورت کاهش آمار تلفات و مبتلایان به کووید ۱۹، اماکن ورزشی بازگشایی گردد گفت: موسسین باشگاه های ورزشی که بیمه تامین اجتماعی بوده‌اند ۱۶۰ میلیون ریال و افرادی که زیرپوشش این بیمه نبوده اند ۸۰ میلیون ریال و مربیان و بازیکنان نیز ۶۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر مهلت درخواست دریافت تسهیلات به اتمام رسیده اما احتمال تمدید زمان آن وجود دارد.

قوچان نژاد ادامه داد: به ‌رغم اطلاع ‌رسانی‌های گسترده اداره کل ورزش ‌و جوانان استان تمام دارندگان مشاغل ورزشی برای دریافت تسهیلات اقدام نکرده‌اند، اما کسانی که برای دریافت این وام ثبت‌نام کرده‌اند، در چرخه کار قرار گرفته‌اند.

بر اساس اعلام رسمی تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1399، کد خبر: 83904348،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین