پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
رییس سازمان حمایت با اشاره به اینکه نگرانی خاصی بابت کاهش تولید مرغ نداریم از تفاهم با وزارت جهاد کشاورزی برای به حد مناسب رساندن جوجه‌ریزی از ماه‌های آینده، خبر داد.
شعار سال: رییس سازمان حمایت با اشاره به اینکه نگرانی خاصی بابت کاهش تولید مرغ نداریم از تفاهم با وزارت جهاد کشاورزی برای به حد مناسب رساندن جوجه‌ریزی از ماه‌های آینده، خبر داد.

کاهش ۱۰ درصدی جوجه‌ریزی
عباس تابش با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی جوجه‌ریزی در کشور، اظهار داشت:

بدلیل برخورداری از ذخایر راهبردی بالاتر از میزان مصوب این میزان را جبران می‌کنیم و از این بابت نگرانی نداریم.

در سطح ملی و با پشتیبانی معاونت دام امور وزارت جهاد کشاورزی تفاهم کردیم که از ماه‌های آینده جوجه ریزی را به حد مناسب برسانیم و این ۱۰ درصد را جبران کند.

وی با اشاره به قیمت مصوب مرغ تصریح کرد:
مرغ باید به قیمت مصوب عرضه شود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این ارتباط با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

نهاده‌های دامی در استان توزیع می‌شود که ادعا‌هایی مطرح است که نهاده‌های دامی را به صورت آزاد تهیه می‌کنند، اما برای این ادعا تا کنون هیچ سندی را ارائه نداده‌اند.


عرضه مرغ بر اساس قیمت مصوب
رییس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در پایان پیرامون قیمت‌گذاری صورت گرفت برای مرغ، اظهار داشت:

قیمت‌هایی که برای مرغ مطرح کرده‌ایم صحیح و کارشناسی شده است و اگر این تولیدکنندگان مستندات خود را ارائه کنند، برای قیمت‌های کارشناسی شده جدید نیز لحاظ می‌شود.

اما در حال حاضر، مرغ باید با قیمت مصوب در سراسر کشور عرضه شود و اگر جایی این قیمت مصوب رعایت نمی‌شود مردم به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا بتوانیم برخورد با کسانی که در حق مردم اجحاف می‌کنند داشته باشیم.

اگر در استانی در کشور کمبود مرغ وجود دارد، متولیان اعلام کنند تا از ذخایرمان نسبت به تامین آن اقدام کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 26 مرداد 1399، کد خبر: 203997،  www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Australia
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
مرغ که دیگه از دسترس خیلی ها داره خارج میشه. تبدیل به غذای لاکچری شده. حالا تولید بشه یا نشه دردی رو دوا نمیکنه . کاش ارزون میشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین