پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری متهم کیوان امام وردی خبر داد.

شعار سال: سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: متهمی که در روز‌های گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام «ک. الف» با فریب دختران دانشجو و کشاندن آن‌ها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

کیوان امام وردی در اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته و با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنر‌های زیبا دانشگاه تهران در سال‌های اخیر، به تعدادی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4 شهریور    99، کد خبر:   5008226، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
ک. الف معروف اینه پس؟
چند تا به سیخ کشیده بود نامرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین