پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دولت تمامی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را به صورت تضمینی خریداری می‌کند، گفت: 70 درصد از بهای تضمینی خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تا پایان مهر سال جاری پرداخت می شود.
شعارسال: عباس کشاورز در آیین افتتاح اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی دام، طیور، شیلات و آبزیان و دامپزشکی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان گفت: در جامعه تعامل بین عرضه کننده و مصرف کننده کم است و این به معنی وجود گرانی نیست بلکه هر کالایی همراه با دانش و تجربه ای است.

وی با تاکید بر اینکه غرفه داران باید در غرفه‌ها کارشناسان تخصصی قرار دهند و اطلاعات تخصصی به مصرف کنندگان ارائه شود، افزود: اگر نمایشگاه هرچند اندک باشد، و بتواند مصرف کننده را قانع کند، تعامل بسیار خوبی بین تولیدکننده و مصرف کننده شکل می‌گیرد.

کشاورز با اشاره به اینکه تولیدکنندگان برای عرضه محصولات خود در نمایشگاه‌ها به کوچکی یا بزرگی استان‌ها نگاه نکنند، گفت: اگر تولیدکننده‌ای بتواند حتی به یک مصرف کننده خدمت کند، اجر و پاداش دنیوی و اخروی آن کمتر از جند صد نفر نیست.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت با اشاره به اینکه کشاورزی یک جریان است و اطلاع رسانی در آن غیر از روش مرسوم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برخلاف ظاهر عمومی استقبال از محصولات کشاورزی بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه دولت تمامی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را به صورت تضمینی خریداری می‌کند، گفت: 70 درصد از بهای تضمینی خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تا پایان مهر سال جاری پرداخت می شود.

کشاورز با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در بسیاری از تولیدات کشاورزی در کشور اثرگذار است، افزود: این تولیدات برای انتقال تکنولوژی به سایر استان‌ها موثر است.

وی با توصیه به تولیدکنندگان محصولات کشاورزی که تولیدات خود را در زمین‌های کشاورزی و در حضور کشاورزان عرضه کنند، اظهار کرد: این کار هم به نفع کشاورزان و هم به نفع تولیدکنندگان است و به خصوص تولیدکنندگان ادوات کشاورزی باید به این نکته بسیار توجه داشته باشند

کشاورز با بیان اینکه کشاورزان خدمتشان به جامعه گرانقدر است، گفت: اگر تولیدکنندگان محصولات و ادوات کشاورزی همین راه تولید محصولات ایرانی را در پیش بگیرند هم در استان و هم در کشور شاهد رونق در بخش کشاورزی خواهیم بود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت تصریح کرد: دارندگان تکنولوژی به سمت تولید محصولاتی بروند که مصرف آب کمتری داشته باشند و بتواند مصرف آب را به عنوان یک شاخص کنترل کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 شهریور 1395، کد خبر: 37847 ، www.golestanema.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ذوالفعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
عباس آقا که اسمت رو گذاشتی کشاورز ولی دهقان هم نیستی . تاز ه بعد 4 ماه می گویی 70 درصد تا یک ماه دیگه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 70 درصد آن هم تا یک ماه دیگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1جای بسی خجالت آوره . البته راست می گویید عرق کشاورز هیچ وقت خشک نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین