پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه پیشرفت کشور بدون پیشرفت استان‌ها امکان‌پذیر نیست، گفت: هر استان دارای یک شورای مرکزی است که برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات آن به اطلاع مرکز می‌رسد.

شعار سال : امیر طیبی‌نژاد سه‌شنبه شب در جلسه افتتاحیه شورای مشورتی توسعه استان که در تالار امام جواد استانداری برگزار شد، گفت: شورای مشورتی توسعه استان‌ها با هدف ایجاد فضای مشاوره برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اعضای این شورا افراد صاحب فکر و ایده خواهند بود که جزو مدیران و نخبگان استان هستند،‌افزود: هر استان دارای یک شورای مرکزی است که برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات آن به اطلاع دکتر نوبخت می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه پیشرفت کشور بدون پیشرفت استان‌ها امکان‌پذیر نیست، ابراز کرد: دکتر نوبخت پس از جلسات متعدد به این جمع‌بندی و نتیجه رسید که زنجیره کمک به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور باید در قالب مجمع‌هایی متشکل از مدیران فعلی و سابق و نخبگان هر استان باشد که به لطف خدا این مجمع‌ها با نام شورای مشورتی توسعه استان در تمام استان‌های کشور تشکیل شد.

وی افزود: انتقادی که به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور وارد می‌شد این بود که این سازمان پشت درهای بسته تصمیم می‌گیرد و از مطالبات مردم بی‌خبر است که این مشکل با ایجاد شورای مشورتی توسعه استان حل شد.

طیبی‌نژاد ادامه داد: با کمک این شورا مردم می‌توانند به صورت سازمان‌یافته و مستقیم و مستمر نظرات و مطالباتشان را به مسئولین انتقال دهند.

وی با اشاره به سوابق فعالیت‌های مردمی محمدباقر نوبخت خاطرنشان کرد: آقای نوبخت سال‌ها در مجلس و ارگان‌های مردمی فعالیت می‌کرد به همین دلیل همواره به دنبال تشکیل اتاق فکری بود تا امکان بررسی مستقیم مطالبات مردمی فراهم شود.

وی اضافه کرد: اعضای این شورا کسانی هستند که دل در گرو پیشرفت کشور دارند بنابراین شورای مشورتی توسعه استان یک مجمع مردمی و عاری از گرایشات سیاسی و جناحی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازوب سایت فارس، تاریخ نشرخبر : 13 آبان 1394 کد مطلب : 13940812001695 www. farsnews.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین