پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اعلام کرده که ال ۹۰ و پراید دیگر پلاک نمی‌شود. همچنین رنو ال ۹۰ حدود یک ماه است که شماره‌گذاری نشده است. این رویداد چه مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است؟

شعار سال: علت عدم پلاک این دو مدل خودرو نوسان قیمت دلار، نبود قطعه و محدودیت عرضه از سوی خودروسازان است. عاملی که سبب شده ظرف این مدت قیمت پراید یک میلیون تومان گران شود.

این خبر می‌تواند هم برای کسانی که خودرو‌های احتکار شده دارند بد باشد و هم برای آن‌هایی که خریدار معمولی بازار خودرو هستند.

به دنبال گفته‌های سعید موتمنی برخی از خریداران نگران هستند که تکلیف پلاک شدن خودروی آن‌ها چه می‌شود؟ در ادامه نظرات مخاطبان در این باره را می‌خوانید:

«ای وای دوتا پراید پلاک نشده دارم»

«تکلیف مایی که ۱ سال پیش پراید ثبت نام کردیم و ۵ ماهه ماشینمون تاخیر کرده و الانم یک ماهه به خاطر پلاک بهم نمیدن ماشینو چیه؟»

«خودتون ثبت نام میکنید. خودتون تولبد میکنید. بعد خودتون پلاک نمیکنید. مگه پولو عمر مردم مسخره‌ی شماس»

«به ما که رسید دیگه پلاک نمیشه تکلیف ما چی میشه ماشین مون چی میشه»

«سلام، ال نود اردیبهشت گرفتم، ولی هنوز پلاک ندادن. الکی میگن این‌ها همه بازار گرمی نمایشگاه‌داراست.»

«من بعد از سال‌ها پولمو دادم واسه پراید که فاکتور هم شده، ولی پلاک نشده، این چند تای آخر رو هم پلاک کنید و ماشین منو بدید گرفتارم.»

«سلام ۶تا پراید صفر دارم خریدار نیست چرا پلاک نمی‌کنید»

«بنده از ۲۵ فروردین ماشین پارس تندر را تحویل گرفته ام و الان مدت ۶ ما است که ماشین بدون پلاک دارم چرا مردم را سرگردان کرده اند.»

«الان کسی نیست بگه ما‌هایی که پراید داریم چیکار کنیم؟ با این اوضاع کسی هم که نمیخره!»

درحالی که برخی‌ها از پلاک نشدن خودرو‌های خود انتقاد دارند، گروهی دیگر می‌گویند این خبر صحت ندارد و خودروی خود را طی چند روز اخیر پلاک کرده‌اند.

«هفته پیش خودم ال نود پلاک کردم، پراید هم پلاک میشد.»

«سه روز پیش پلاک کردم»

«توی خوزستان هر روز دارن تعویض پلاک می‌کنند.»

در هر حال هنوز مشخص نیست مشکلات پلاک نشدن خودرو و نگرانی مالکان این دست از خودرو‌ها چطور رفع می‌شود؟

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تجارت نیوز، تاریخ انتشار 11 شهریور    99، کد خبر:   473796، www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین