پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
دبیر فدراسیون والیبال گفت: رایزنی‌های خوبی را با گزینه‌های مد نظر خود داشتیم و گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی والیبال نداریم.
شعار سال : میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: ما عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال نداریم و تمام‌کار‌های فدراسیون در این راستا طبق برنامه پیش می‌رود. در حال حاضر بر اساس برنامه‌های فدراسیون به نتایج بسیار خوب و بزرگی رسیده‌ایم و گزینه‌هایی را که مدنظر داریم بررسی و سنجش خواهیم کرد.

 وی افزود: ما بر اساس اولویت‌ها و سیاست‌های فدراسیون تصمیم خواهیم گرفت. ۲ اولویت برای فدراسیون والیبال وجود دارد که بر اساس این ۲ اولویت سیاست‌های کلان فدراسیون برنامه‌ریزی خواهد شد. اولویت اول بر اساس نتایج المپیک قبل و شرایط تیم ملی و شرایط ارزی کشور بوده که فدراسیون هم درگیر این موضوع است، در واقع ما می‌خواهیم مقام پنجمی دوره قبل را حفظ کنیم. اولویت بعدی فدراسیون انتخاب یک سرمربی برای تیم ملی است که باید مدال‌های جهانی کسب کرده و تجربه خوبی در المپیک داشته باشد. هدف‌گذاری ما این است که در المپیک توکیو جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم و اگر هم بر روی سکو برویم که افتخار بزرگی برای تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

او ادامه داد: هزینه سرمربی خوب و خارجی بار مضاعف مالی بر روی دوش فدراسیون می‌گذارد که ما در این شرایط فشار را تحمل می‌کنیم تا دل مردم عزیز کشورمان را با کسب نتایج خوب در المپیک توکیو شاد کنیم.

تقوی تصریح کرد: استفاده از مربیان تراز اول دنیا برای ما بسیار حائز اهمیت است، چراکه داشتن تجربه المپیک سرمربی تیم ملی بسیار مهم است و باید به آن توجه شود تا بتوانیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم. رایزنی‌های خوبی را با گزینه‌های مد نظر خود داشتیم، گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی والیبال نداریم و برنامه‌ای هم برای داشتن گزینه داخلی نداشته‌ایم.

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص هدف هیئت رئیسه فدراسیون درباره تیم ملی والیبال گفت: نگاه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال این است که آرزوی تمام مردم ایران را برآورده کند و تیم ملی والیبال ایران در بین ۴ تیم برتر المپیک قرار بگیرد. تحمل کردن فشار‌های مالی و روانی برای هیئت رئیسه فدراسیون که دوست دارد تیم ملی نتیجه خوبی را بگیرد شیرین است.

تقوی در خصوص شایعات فضای مجازی خاطرنشان کرد: باز هم اعلام می‌کنم گزینه‌های داخلی برای هدایت تیم ملی که در فضای مجازی مطرح می‌شوند شایعه‌سازی برای فدراسیون است و هیچ گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی در نظر نداریم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۸۱۶۳۹، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین