پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
پروژه آبرسانی دهدشت غربی با وجود افتتاح مدت هاست متوقف شده و 7 هزار هکتاراز اراضی کهگیلویه تشنه این آب هستند.
شعار سال: پروژه آب پروژه آبرسانی دهدشت غربی از مهم‌ترین پروژه‌های آبرسانی کهگیلویه به حساب می‌آید که ۷ هزار هکتاراز اراضی آن منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد.
با وجود اینکه در روز‌های ابتدایی کلنگ زنی و افتتاح این پروژه گفته شده بود در صورت فعال شدن این پروژه اشتغال زایی برای حدود ۲ هزار نفر به طور مستقیم ایجاد می‌شود، اما واقعیت‌ها این موضوع را نشان نمی‌دهد و افراد زیادی در این پروژه مشغول به کار نیستند و در سال‌های گذشته چندین بار این پروژه متوقف شد.
توقف آبرسانی به دهدشت غربی
یک منبع آگاه گفت؛ از ابتدای سال ۹۸ تا کنون تنها ۱ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص واگذار شده وجود داشته است و تا سال ۱۴۰۱ هیچ اعتبار دیگری برای این طرح واریز نمی‌شود.
وی گفت: شرکت پیمانکار پروژه برای نصب و اجرای لوله‌های این طرح در مسیر جاده لنده _سوق با شرکت دیگری قرارداد بسته و پس از اجرا و نصب لوله‌ها، پایین بودن کیفیت کار و نشست زمین موجب شکستگی و از بین رفتن برخی از لوله‌های این پروژه شد.
توقف آبرسانی به دهدشت غربی
یکی از کارگران این پروژه گفت: متاسفانه همه کارگران در ۸ ماه انتهایی سال ۹۸ هیچ گونه حقوقی از این شرکت دریافت نکرده ایم و این موضوع شرایط ادامه زندگی را برایمان سخت و دشوار کرده است.
با توجه به نظر کارشناسان اگر این پروژه به اتمام برسد اشتغالزایی دوهزار نفر به صورت مستقیم و ۶ هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.
گفتنی است این پروژه ملی در روز‌های ابتدایی سال ۹۸ تعطیل و پس از آن دوباره این کارگاه راه اندازی و به فعالیت‌های خود ادامه داد که پس از آن کمبود اعتبار موجب گلایه مندی دوباره کارگران و تعطیلی‌های مکرر کارگاه شد.
آبرسانی به دشت‌های این منطقه، به طور حتم تحولی عظیم در بخش کشاورزی شهرستان کهگیلویه ایجاد می‌کند و البته این تحول نیازمند حرکت جهادی مسئولان در تسریع و بهره برداری از این پروژه است.
امیدواریم که با توجه ویژه مسئولین به پروژه ملی هر چه زودتر شاهد بهره برداری از آن و اشتغال و رونق تولید باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۳۱۹۴، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اين سيستم انتقال اب در استان ها كار و ايده همين اقاي روحاني بوده كه اين همه با شكست روبرو بوده و باعث به وجود اومدن جنگ هاي قبيله اي هم شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین