پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
بارها گفتیم که مصادیق و پتانسیل فساد در ورزش کشور بسیار بالا ست . بارها از وزیر محترم ورزش درخواست مصادیق عملیاتی برنامه های فسادستیزانه ادعا شده توسط ایشان را کردیم، اما متاسفانه فقط حرف حرف حرف . حالا آقای سلطانی فر، لطفا پاسخ دیوان را بدهند.

شعار سال: مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات به قراردادهای پرحاشیه قبلی و آتی فوتبال ورود می‌کند.

بذرپاش در توئیتی نوشت:

«از بودجه کشور خرج قراردادهای بعضا نجومی تیم ملی و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و... می‌شود؛ هواداران هم ناراضی هستند.

‏طبق تکلیف قانونی به وزارت ورزش و جوانان نامه زده شد در انعقاد قراردادهای جدید حداکثر کنترل را به عمل آورند.

‏دیوان محاسبات به قراردادهای پرحاشیه قبلی و آتی ورود می‌کند».

آقای سطانی فر چه جوابی به دیوان محاسبات می دهد؟

دیوان محاسبات کشور دیروز طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان از ورود خود به ماجرای قراردادهای پرحاشیه فوتبال خبر داد و خواستار انتظام بخشی به این قراردادها شد.

دیوان محاسبات در نامه خود عنوان کرده است که وزارت ورزش باید در انعقاد و اجرای قراردادهای جدید مربیان و بازیکنان با فدراسیون و باشگاه‌های ورزشی، به جهت صرفه و صلاح بیت المال، حداکثر کنترل، دقت و انتظام بخشی را به عمل آورد.

در نامه دیوان محاسبات کشور تصریح شده است که این دیوان براساس تکلیف قانونی، علاوه بر قراردادهای پرحاشیه قبلی، به قراردادهای سال آتی فوتبال ورود و از ابزار نظارتی خود جهت حفظ بیت المال استفاده خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24 شهریور 99، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
آخه با نامه و نصیحت که نمیشه تخلفات بزرگ رو تنبیه کرد. باید درست با این متخلفان در هر حوزه ای برخورد بشه تا مدیران دیگر حوزه ها هم حساب کار دستشون بیاد. مدیران مگه با هم رودرواسی دارن ؟1
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین