پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کتاب «مجموعه مطالبات رهبری» به بررسی نقش مجموعه‎های فرهنگی و اهمیت و جایگاه آنان در بیانات رهبری به صورت مکتوب و اینفوگرافی می‎پردازد.

شعار سال: ‌همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس،‌کتاب «تا نفس دارم میجنگم» به تحقیق سامان سپهوند و تبیین محمدتقی عزیزیان که روایتی از زندگی استاد محمد میرزاوندی، خواننده و ترانهسرای استان لرستان و حاوی تاریخ شفاهی و گفتگو با شخصیت وی است، به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چاپ و روانه بازار کتاب شد.

عنوان این کتاب با سرودی حماسی تحت عنوان «دایه دایه وقت جنگه، تا نفس دارم میجنگم» که در اوایل جنگ تحمیلی توسط استاد محمد میرزاوندی سروده شد و در آن زمان جایگاه ویژهای در کشور پیدا کرد، مناسبت دارد.

برپایه این گزارش، چاپ دهم «لحظههای انقلاب» به قلم مرحوم محمود گلابدرهای از سوی انتشارات نشر معارف به بازار کتاب رسید. در این کتاب لحظه لحظههای انقلاب و فضاها و وقایع آن به صورت تاریخ شفاهی و داستانی مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین کتاب «مجموعه مطالبات رهبری» توسط انتشارات کوله بار فرهنگی چاپ شده است. این کتاب به بررسی نقش مجموعههای فرهنگی و اهمیت و جایگاه آنان در بیانات رهبری به صورت مکتوب و اینفوگرافی میپردازد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1 مهر 95 ، کد مطلب: 1193377: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین