پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های آرد استان آذربایجان شرقی با انتقاد از شرایط حاکم بر صنعت آردسازی کشور گفت: متاسفانه چالش‌های پیش روی آسیابانان به گونه‌ای است که باید گفت در حال حاضر صنعت آسیابانی در کشور رو به تعطیلی است.

شعار سال : ترابی  اظهار کرد: افزایش هزینه‌های تولید در شرایطی که دستمزد آسیابانی و قیمت آرد از سال 93 ثابت مانده، غیرمنطقی است و متاسفانه آسیابانان دیگر توان تولید ندارند.
وی با انتقاد از افزایش صعودی و غیرمنطقی نرخ کیسه افزود: در آنالیز آسیابانی سال 93، نرخ کیسه 300 تومان لحاظ شده اما در حال حاضر حتی با نرخ 2800 تومان هم در بازار کیسه پیدا نمی‌شود!
ترابی ادامه داد: متاسفانه با وضعیتی که در حال حاضر آسیابانان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، باید گفت صنعت آرد در کشور رو به تعطیلی است!
رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های آرد آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به دغدغه‌های آسیابانان این استان در خصوص عدم دسترسی به گندم کیفی گفت: متاسفانه یکی از چالش‌های ما در استان آذربایجان شرقی، ضعف کیفی گندم‌های بومی استان است که این مساله کیفیت آرد را نیز دچار چالش کرده است، بر این اساس لازم است هرساله گندم کیفی از سایر نقاط کشور جهت اختلاط به آذربایجان شرقی تخصیص داده شود که البته امسال گندم وارداتی به استان تزریق شد اما مقدار آن ناچیز بود و جوابگوی نیاز ما نبود.
وی با تاکید بر اینکه واردات  مستمر گندم برای استان‌هایی همچون آذربایجان شرقی که به گندم کیفی دسترسی ندارند، امری ضروری است،  افزود: لذا باتوجه به شرابط گندم استان، لازم است به تخصیص گندم کیفی برای ما، نگاه ویژه‌تری شود.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از غلات نیوز ، تاریخ انتشار 25 شهریور 99 ، کد خبر : 29872  ،http://ghalatnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین