پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۴۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
یک کانال تلگرامی که مخاطبانش از افرادی هستند که خوراک خبری روزانه مردم را تهیه و منتشر می‌کنند، نمی‌تواند کانالی عادی باشد. به خصوص که چنین کانالی با هدف اطلاع رسانی درباره وضعیت و دغدغه‌های قشری که خود زبان مردم هستند، اما زبان گویایی برای خود ندارند راه اندازی شود.
شعار سال: کانال تلگرامی «باشگاه روزنامه نگاران جوان» با هدف ایجاد محفلی برای مخاطب روزنامه نگار، خبرنگار و فعالان حوزه رسانه پا به عرصه گذاشت و با مدیریت چند تن از فعالان قدیمی این حوزه سعی در اطلاع رسانی اخبار مربوط به این اقشار و مطالبه گری و احقاق حقوق آن‌ها در ابعاد رسانه‌های مجازی شده است.
از مهم‌ترین ویژگی کانال تلگرامی «باشگاه روزنامه نگاران جوان» می‌توان به رصد رسانه‌های موجود، نقد و نظر چهره‌های رسانه‌ای از سبک کاری یکدیگر و ایجاد فضایی برای درج نظرات رونامه نگاران درباره مسائل و دغدغه‌های روزشان اشاره کرد.
این کانال با ایجاد فضایی برای مطالبه گری اقدام به درج درخواست‌ها و مشکلات موجود حوزه روزنامه نگاری و خبرنگاران می‌کند و از آن‌هایی که گاهی دچار بی عدالتی، ظلم و نادیده انگاشته شدن در این فضا می‌شوند نیز یاد کرده و درخواست حل و رفع مشکلات را با کمک دیگر همکارانشان دارد.
از دیکر اقدامات قابل توجهی که این کانال هر ساله با فعالیت تمام اعضا انجام می‌دهد انتخاب روزنامه نگار سال است که با دادن فراخوان، بهترین آثار روزنامه نگاران را مطالبه کرده و از بین آن‌ها با انتخاب چند کاندید برای رای گیری نهایی از اعضا کمک می‌خواهد و فردی که بیشترین رای را بیاورد به عنوان بهترین روزنامه نگار سال از سوی همکارانش معرفی می‌شود.
برای عضویت در این کانال می‌توانید به این آدرس https://t.me/JournalistsClub۱ مراجعه کنید.

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
دمتون گرم که هرچی در زمینه های فرهنگی معرفی میکنید درجه یک هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
واقعا دم شعار سال برای معرفی این کانا ها و سایت های خوب گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
همیشه بهترین هارو بهمون معرفی میکنید واقعا ازتون ممنونیم شعار سال عزیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین