پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
طبق اصل ۴۳ قانون اساسی، باید اقتصاد ایران به گونه‌ای سامان یابد که تمرکز و تداول ثروت، در دست افراد و گروه‌های خاص، منتهی نشود. طبق ابلاغ رهبر انقلاب قرار بود واگذاری‌ها در جهت فقرزدایی و گسترش عدالت اجتماعی باشد. چرا متولیان خصوصی‌سازی، تنها به یک شیوه از واگذاری اصرار دارند؟ این سوالی است که تا امروز بی‌پاسخ مانده است.
شعار سال:مجموعه کِشت و صنعت مُغان با مساحتی به بزرگی شهر شیراز با ۲۰ میلیون متر مربع زمین کشاورزی، نیم میلیون درخت میوه، جوان‌ترین و پرظرفیت‌ترین کارخانه قند ایران، بیش از ۱۵ هزار رأس دام سنگین، کارخانه لبنیات، کارخانه فرآوری بذر و خوراک دام و حق آب اختصاصی از سدهای ارس، تنها و تنها، متری شش هزار و پانصد تومان، به یک نفر فروخته شده است.

 مگر هدف از سیاست‌های اصل ۴۴، مردمی شدن اقتصاد نبود؟ چرا متولیان خصوصی‌سازی، تنها به یک شیوه از واگذاری اصرار دارند؟ این سوالی است که تا امروز بی‌پاسخ مانده است.

طبق اصل ۴۳ قانون اساسی، باید اقتصاد ایران به گونه‌ای سامان یابد که تمرکز و تداول ثروت، در دست افراد و گروه‌های خاص، منتهی نشود. طبق ابلاغ رهبر انقلاب قرار بود واگذاری‌ها در جهت فقرزدایی و گسترش عدالت اجتماعی باشد.
 
 
تعداد بازدید : 26
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی اخبار موثق

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
به حال این اقتصاد و کشور باید گریست زمین را متری شش هزازتومن که قیمت یک پفک است می‌فروشند که فقط تولید داخل قطع شود و کسانی که نانشان را در روغن واردات میزنند سود کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین