پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
رئیس کل دادگستری اردبیل از بررسی اموال و موجودی کشت و صنعت مغان با حضور کارشناسان و بازرسان خبر داد.
شعار سال: ناصر عتباتی ظهر امروز با حضور در کشت و صنعت مغان در اردبیل اظهار داشت: اموال و موجودی شرکت کشت و صنعت مغان با حضور بازرسان و کارشناسان مغان بررسی شد و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های قوه قضاییه و ورود رئیس قوه قضاییه به موضوع خصوصی‌سازی در حوزه‌های مختلف به خصوص کشت و صنعت مغان، در هیئت داوری با بررسی تمام جوانب و زوایای واگذاری و تخلفات و ایرادات موجود نسبت به ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان رای داده شد.
 
رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به برخی گزارشات مبنی بر دو روز تعطیلات در راستای اموال شرکت و سرمایه‌ها و مشکلات موجود ماموریت ویژه به دادستان پارس‌آباد داده شد تا در شرکت کشت و صنعت حضور یابند و از ظرفیت دادستانی و بازررسی و کارشناسان نیز استفاده شود.
 
عتباتی از استقرار نیروی ویژه در شرکت کشت و صنعت مغان خبر داد و افزود: اموال و موجودی کشت و صنعت مغان بررسی شد و در این زمینه دغدغه‌ای وجود ندارد.
 
وی بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای اینکه مشکلی در پرداخت حققوق کارکنان و سایر امور شرکت به وجود نیاید انجام شده تا شرکت روند عادی خود را ادامه دهد.
 
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همچنین نماینده قانونی وزارت جهاد کشاورزی نیز در محل شرکت کشت و صنعت مغان مستقر شده است تا امور‌ مربوطه را پیگیری کند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  تسنیم ، تاریخ انتشار: 20 مهر1399  ، کدخبر: 2366548 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
چرا بايد حتما يك فاجعه رخ بده تا ما بيايم و بررسي هامون رو انجام بديم؟ از قبل اگر نظارت مداوم داشته باشيم مشكلات جزيي حل ميشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین