پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از دریافت مجدد خودرو از سوی برخی از نمایندگان دوره قبل در این دوره خبر داد و علتش را مستهلک شدن خودرو‌های دریافتی دوره قبل عنوان کرد.
شعار سال: محمدحسین فرهنگی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نمایندگان مجلس قبل هم مشمول دریافت خودروی دنا پلاس می‌شوند و یا خیر؟ گفت: بنده یک نمونه از آن نمایندگان هستم.

وی افزود: زمانی ما خودرویی را به صورت جداگانه تهیه کردیم و این خودرو به دلیل فعالیت‌های زیادی در منطقه واژگون شد و مجبور شدیم خودروی ارائه شده از سوی مجلس را در منطقه به کار بگیریم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: غیر از این هم اگر نماینده‌ای در طول دوره فعالیت خود رفت و آمد زیادی در حوزه انتخابیه داشته باشد معمولا خودروی ارائه شده از بین می‌رود و آن خودرو فایده اولیه را ندارد لذا این خودروها بعد از مدت نمایندگی اغلب بیش از ۳۰۰ هزار کیلومتر کار کرده‌اند بنابراین چنین وسلیه‌ای دیگر به درد کار نمی‌خورد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنده و اغلب نمایندگان این ماشین‌ها را دریافت کرده‌ایم، زیرا ماشین‌های قبلی فرسوده شده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گسترش، تاریخ انتشار: 2 مهر 1399، کد خبر: 124533،  www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین