پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
رئیس سازمان امور عشایر ایران در دیدار با رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: در دولت تدبیر و امید ۱۸۰۰ میلیارد تومان از منابع مختلف تسهیلات ارزان قیمت به عشایر پرداخت کرده ایم که بی سابقه بوده است و ۷۴ هزار خانوار عشایری از این تسهیلات بهره مند شده اند.

شعار سال: کرمعلی قندالی با حضور در سازمان امور اراضی کشور با رئیس این سازمان دیدار و در خصوص پروژه‌های افتتاحی امور عشایر به مناسبت ۱۵ مهر، روز روستا و عشایر، گفتگو و تبادل نظر کردند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران در این دیدار اظهار داشت: دو پروژه تامین آب در استان خراسان جنوبی داریم که یکی در چهل محله بمرود شهرستان زیرکوه است که دارای ۸۰ کیلومتر خط انتقال آب است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در منطقه منجیکوه شهرستان نهبندان است که برای آن ۲۸ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

قندالی گفت: در استان اصفهان نیز مجتمع ۲۵ هزار راسی دامپروری عشایر جرقویه در حال احداث است که فاز یک آن به پایان رسیده است.

رئیس سازمان امور عشایر ایران اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان از منابع مختلف تسهیلات ارزان قیمت به عشایر پرداخت کرده ایم که بی سابقه بوده است و ۷۴ هزار خانوار عشایری از این تسهیلات بهره‌مند شده اند.

وی ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات حدود ۵ میلیون راس دام توسط عشایر پروار و تولید گوشت قرمز در مناطق عشایری کشور ۴۵ هزار تن افزایش داشته است.

قندالی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید شورای عالی عشایر مجددا احیا شد و سه نشست برگزار شد که مصوبات خوبی در خصوص ارتقا سطح دانشن و مهارت و موضوعات بهداشتی و فرهنگی و مذهبی عشایر مصوب شد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران بیان داشت: تعدا صندوق‌های اعتبارات خرد زنان عشایری ۷۰ مورد بود که امروز به ۴۷۰ مورد رسیده است.

علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور نیز در این نشست که معاون توسعه و امور زیربنایی و رئیس روابط سازمان امور عشایر حضور داشتند، توضیحاتی را در خصوص افتتاح پروژه‌های روستائی و عشایری در روز ۱۵ مهر روز ملی روستا و عشایر ارائه داد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 2 مهر 99، کد خبر:   144046، www.maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین