پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
رئیس سازمان امور عشایر ایران از توجه ویژه سازمان مدیریت بحران کشور به جامعه عشایری خبر داد و گفت: در سه و چهار سال گذشته، ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کمک سازمان مدیریت بحران در مناطق عشایری اختصاص یافته است.

شعار سال: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، دکتر کرمعلی قندالی در گردهمایی سراسری مدیران استانی و ستادی سازمان امور عشایر ایران، با قدردانی از خدمات سازمان مدیریت بحران کشور به عشایر، اظهار داشت: همه ما به توجه‌ای که رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به عشایر دارند واقف هستیم که با تمام وجود به این جامعه کمک می‌کنند.

وی افزود: در آبرسانی به عشایر اعتبارات خوبی تخصیص یافته که اوایل امسال ۴۰ میلیارد تومان مصوب و تخصیص پیدا کرد که این را مدیون توجه سازمان مدیریت بحران کشور هستیم.

رئیس سازمان امور عشایر ایران ادامه داد: همچنین تعداد ۳۶ دستگاه کامیون تانکردار آبرسان در دو سال گذشته از اعتبارات سازمان مدیریت بحران به جامعه عشایری کشور اختصاص داده شده است.

وی بیان داشت: خوشبختانه امسال نزولات جوی در نقاط مختلف کشور بسیار خوب بوده است و امیدواریم بتوانیم در سال ۹۸ خدمات بهتری را به عشایر کشور بدهیم.

گفتنی است؛ گردهمایی سراسری مدیران ستادی و استانی امور عشایر کشور از امروز به مدت دو روز در تهران در حال برگزاری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ 12 اسفند 97، کد مطلب: -: www.maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین