پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳
رئیس سازمان امور عشایر کشور از اختصاص ۱۸ میلیون یورو برای تأمین آب استقرارگاه‌های ییلاقی و قشلاقی عشایر خبرداد.

شعارسال: کرمعلی قندالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه آبرسانی برای خانوار عشایری در کشور با اختصاص 18 میلیون یوروی مصوب مجلس اجراشده است.

وی همچنین از اختصاص تسهیلات 400 میلیارد تومانی از محل صندوق توسعه ملی برای عشایر خبر داد که از این میزان 40 میلیارد تومان برای اجرای زنجیره تولید گوشت قرمز توزیع می‌شود.

رئیس سازمان امور عشایر کشور در مورد اعتبار تخصیص‌یافته برای تشکل‌ها و تعاونی‌های عشایری نیز گفت: تسهیلاتی معادل 100 میلیارد تومان نیز با سود چهار درصد و دوره بازپرداخت پنج‌ساله برای این تشکل‌ها و تعاونی‌ها اختصاص‌یافته است.

قندالی افزود: در حال حاضر 239 تشکل، تعاونی و اتحادیه عشایری و 400 صندوق خرد زنان عشایری در کشور فعال است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه کوچ پاییزه 213 هزار خانوار عشایری آغازشده است، آب‌رسانی روزانه 700 دستگاه تانکر برای تأمین آب موردنیاز دام و عشایر در مسیر کوچ انجام می‌شود و این اقدام تا پایان تردد عشایر به مناطق گرمسیری ادامه دارد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور بر حمایت و پشتیبانی از عشایر کشور با اتخاذ برنامه‌ریزی‌های اصولی و مدون تأکید کرد و گفت: این قشر با کمترین هزینه بیشترین سهم را در عرصه رونق تولید و اقتصاد دارند.

قندالی اظهار داشت: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه عشایر در دستور کار قرارگرفته است و همچنین تمهیدات لازم برای تأمین امنیت تردد عشایر از مناطق ییلاقی به قشلاقی اندیشیده شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20مهر1398 ، کدخبر: 2117001: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین