پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
متاسفانه از ابتدای تشکیل مجلس جدید شاهد آسیب اظهار نظر‌های جنجالی و اظهار نظر‌های نابجا توسط برخی از نمایندگان مجلس به دلایل مختلف هستیم. در یکی از آخرین اظهار نظر‌های صورت پذیرفته از این جنس، آقای تقوی نماینده تهران، اقدام به تعریف و تمجید از گزینه وزارت صمت نموده است. باید از ایشان پرسید که جامعه تخصصی و شهروندان چقدر از گزینه تعریف شده توسط جناب تقوی بعنوان وزیر جهادکشاورزی راضی هستند؟ لطفا اگر شناخت کافی ندارید، سکوت کنید. در غیر این صورت پذیرای عواقب عملکردی افراد مورد حمایت هم باشید.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید رضا تقوی با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی صمت از سوی رئیس‌جمهور اظهار کرد: آقای رزم حسینی را سال‌هاست می‌شناسم و با توجه به عملکرد قابل قبولی که از ایشان سراغ دارم، رأی بنده نسبت به وزیر پیشنهادی صمت مثبت است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از دوستان بسیار نزدیک و صمیمی شهید حاج قاسم سلیمانی بود و زمانی که در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور فعالیت می‌کردم، با ایشان ارتباط داشتم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرضا رزم‌حسینی نیروی بسیار خوبی است و می‌تواند منشأ تحول در وزارت صمت باشد، خاطرنشان کرد: دولت گزینه خوبی را برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرده است.

وی گفت: فضای کلی مجلس شورای اسلامی نسبت به گزینه پیشنهادی مثبت است و انشاءالله با رای بالایی وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب خواهد شد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از می متالز، تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین