پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۰۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
خط ۱۰ مترو یکی از تاثیرگذارترین خطوط برای منطقه ۴ است و ضرورت دارد که شهردار منطقه با همکاری مترو تاثیر این خط بر منطقه را بررسی و مطالعه کند .

شعار سال: پیروز حناچی شهردار تهران که به صورت ویدیوکنفرانسی در آیین گشایش چند پروژه در منطقه ۴ سخنرانی می‌کرد، گفت: این منطقه از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین مناطق تهران است؛ معادل یک کلانشهر وسعت و جمعیت دارد به طوری که ۱۰ درصد جمعیت تهران را در خود جای داده است.
او افزود: بزرگترین پروژه‌ای که در منطقه ۴ در حال اجراست عبور خط ۱۰ مترو از آن است که از وردآورد آغاز و در انتها به قنات‌کوثر و خاک سفید می‌رسد. خط ۱۰ مترو یکی از تاثیرگذارترین خطوط برای منطقه ۴ است و شهردار منطقه باید با همکاری مترو تاثیر این خط بر منطقه را بررسی و مطالعه کند و برای آن برنامه داشته باشد.
حناچی در ادامه گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های منطقه ۴ وجود مناطق صنعتی در آن است که باید برای آن هم برنامه داشته باشد.
حناچی سپردن برخی از پروژه‌های عمرانی به مناطق را که در پروژه‌های امروز هم نمونه‌های آن وجود داشت اقدام مناسبی ارزیابی کرد و گفت: در برخی پروژه‌ها مناطق با انگیزه بیشتری فعالیت می‌کنند و چنین اقدامی می‌تواند نتیجه مثبتی داشته باشد.

شهردار تهران به پروژه ساخت تقاطع فرجام و بزرگراه شهید باقری اشاره کرد و گفت: این پروژه نقش مهمی در کاهش ترافیک منطقه دارد و امیدوارم پیمانکار و گروه مشاور برای بقیه تقاطع‌های روی بزرگراه باقری نیز برنامه داشته باشد.
او ساخت محل اسکان برای کارگران شهرداری را اقدام مثبتی ارزیابی کرد و گفت: ساختمانی که برای این کار اختصاص داده شده است محیط مرتب و مناسبی است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری شهر، تاریخ انتشار 8 مهر    99، کد خبر:   4897، www.shahr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
واقعا تیم های بررسی یا به عبارتی اینوستیگیت ایران یا اصلا عمل نمیکنن یا اگرم بکنن طی بررسی های صوری فقط مجیز میگن! اصل کاری تموم پروژه ها همین بررسی ها و تاثیر سنجی هاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
امیدواریم این هم جزو پروژه های ناتمام این دولت نباشد که وقت ندارند و عمر این دولت به اجرایی شدن آن نمیرسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین