پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۵۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
بعد از تغییر مدیریت باشگاه استقلال، و شروع تمرینات تیم‌های دیگر برای حضور در لیگ، مدیر جدید باید ظرف مدت کوتاهی سرمربی این تیم ا مشخص کند، در میان گزینه‌های موجود مجیدی، سرمربی فصل گذشته استقلال، گزینه ایست که احتمال انتخاب آن زیاد است.

شعار سال: استقلال در بین ۱۶ تیمی که قرار است در لیگ بیستم به میدان بروند، تنها تیمی است که هنوز سرمربی خود را نشناخته و هیچ برنامه‌ای برای آغاز تمرینات این تیم وجود ندارد.

بعد از تغییرات مدیریتی در این تیم و سپرده شدن مدیریت باشگاه به احمد مددی، سئوالاتی در خصوص آینده نیمکت این تیم مطرح است و از جمله وظایف مهم مددی که باید در مدت زمان کوتاهی با حمایت هیات مدیره انجام دهد، انتخاب سرمربی برای فصل بیستم است.

با وجود اینکه از الکساندر نوری به عنوان اصلی‌ترین گزینه آبی‌ها برای این منظور یاد می‌شد، اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق در نهایت رخ ندهد و احتمال حضور نوری در استقلال بسیار پایین است.

از جواد نکونام و محمود فکری هم به عنوان دیگر گزینه‌های این تیم یاد شده بود که با توجه به حضور این دو در نساجی و فولاد هم این انتقال با حداقل احتمال مواجه است.

با رد همه احتمالات ممکن، تنها گزینه باقی مانده برای نیمکت آبی‌پوشان که تحت قرارداد هیچ تیمی نیست، فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال است که با توجه به تمایل برخی از اعضای بانفوذ هیات مدیره نسبت به سرمربیگری مجیدی در استقلال، این احتمال وجود دارد که کاپیتان سابق آبی‌پوشان بار دیگر در نقش سرمربی به این تیم بازگردد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر:12 مهر 1399، کد خبر: 5038497،   www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
یعنی واقعا باز میخوان این اعجوبه رو برای استقلال بیارن؟ بیاد یه بازی رو ببره و لج کنه دوباره بره؟
ناشناس
Netherlands
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
نمیدونم ولله من که حس میکنم گزینه مناسبی برای استقلال نباشه هر سری که میاد زود قهر میکنه و میره و روحیه سازندگی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
آقای مجیدی که تصمیم لحظه‌ای می‌گیرند بنظرم گزینه مناسبی نیستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین