پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
واقعا به چه میزان سه رکن اسلامیت، انقلابی گری و جمهوریت در نظام اداری کشور ما رعایت می‌شود؟ نظامی اداری غیر پاسخگو و کم کارآمدی و ضعیف در بهره وری که اختلاس در آن دزدی محسوب نمی‌شود و عدم انجام وظایف، مسئولیت کیفری ندارد. نظام عریض و طویلی که بخش اعظم کسری بودجه کشور بابت حقوق دادن به کارکنان آن است. آیا زمان تحول در بیخ و بن این نظام نرسیده است؟
شعار سال: رئیس مجلس شورای اسلامی به گلایه یکی از مسئولان استان مازندران مبنی بر عدم دعوت برای مراسم استقبال و تشریفات واکنش نشان داد. رئیس مجلس شورای اسلامی به گلایۀ یکی از مسئولان استان مازندران در خصوص دعوت نشدن برای مراسم استقبال و عدم تشریفات واکنش نشان داد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که قالیباف در جلسه‌ای غیررسانه‌ای در واکنش به گلایۀ یکی از مسئولان استان مازندران در خصوص برگزار نشدن مراسم استقبال گفته است: اگر بخواهیم در هر سفر همۀ تشریفات مرسوم را رعایت کنیم، وقتمان تماماً به تشریفات خواهد گذشت و به کاری نمی‌رسیم.

مجبوریم حتی قبل از برنامه‌ها نگوییم کجا می‌رویم که خبری از تشریفات شاهنشاهی نباشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۲مهر ۱۳۹۹، کد خبر: tasnimnews.com، ۲۳۶۱۳۹۱
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
من میگم وقتی بچه ای بی ادبی میکنه وقتی همش به روش بیاری قبح اون کار براش میشکنه و به تعبیری همش سعی میکنه همون کار رو انجام بده مجلس هم همینه چالش کنید بره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین