پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۷۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هنوز گاهی اختلال در ثبت نام و پرداخت وام‌های ازدواج وجود دارد، گفت: بانک مرکزی برای تدوین دستورالعمل‌های لازم باید در این زمینه ورود کند.
شعار سال: محمدمهدی تندگویان در این باره اظهار کرد: مشکل خاصی در پرداخت وام ازدواج وجود ندارد و کما فی‌السابق در حال پرداخت است، اما بانک مرکزی هنوز در تدوین دستورالعمل‌های لازم برای نظارت بعد از پرداخت وام ورود نکرده است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه افزایش مبلغ وام ازدواج به ۵۰ میلیون تومان می‌تواند شبکه بانکی را در تامین اعتبارات با مشکلاتی مواجه کند، گفت: خواستار این بودیم تا دستوالعملی برای نظارت بعد از پرداخت وام‌ها تدوین شود، اما متاسفانه بانک مرکزی هنوز به این مسئله ورود نکرده است.
وی با اشاره به اینکه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص ایجاد مشکلات اعتباری بانکی‌ها برای پرداخت وام ازدواج قبلا هشدار‌هایی داده بود، گفت: افزایش مبلغ وام ازدواج می‌تواند مشکلاتی را نظیر مورد معامله قرار دادن آن ایجاد کند و رفع این مشکلات نیازمند تدوین دستوالعمل‌های ویژه‌ای از سوی بانک مرکزی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۷۱۲۰۹۰۸۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
من يك جووني هستم كه مرداد ماه ازدواج كردم همون موقع هم براي وام ازدواج درخواست دادم هنوز كه هنوزه خبري نيست و حتي تعيين شعبه هم نشده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
پس چرا دوره ما انقد خوب وام ازدواح رو دادن؟ به سر یک هفته نکشیده بدون اشنا و جیزی من وام خودم رو تونستم بگیرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
جوونای الان که وارد امر سخت ازدواج میشوند خیلی نیاز به وام دارند.دیگه این بی توجهی ها برای چیست.چشم امید جوونا به شماست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین