پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۸۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
مدت هاست که بسیاری درباره مضرات محصولات تراریخته و اثرات مخرب آن بر سلامت انسان‌ها میگویند، بر همین اساس چندی است که گرایش به محصولات ارگانیک بیشتر شده است. همین مساله زمینه‌های سودجویی برخی را فراهم کرده است. محصولات ارگانیک چه ویژگی‌هایی دارند؟ مساله این است

شعار سال: غذاهای ارگانیک غذاهایی هستند که تمام مراحل رشد آنها با سیستم طبیعی هماهنگ باشد و در تولید آنها از سموم دفع آفات گیاهی نظیر قارچ کش‌ها، علف هرز کش‌ها استفاده نشده باشد.

این غذاها علاوه بر حفظ محیط زیست و صرفه اقتصادی بالا، که ناشی از عدم استفاده از سموم دفع آفات گیاهی است، برای سلامتی انسان نیز مفید هستند. مصرف این غذاها برای کودکان و زنان باردار توصیه می شود.

معیارهای تشخیص سبزی ها و میوه های ارگانیک:  سبزی ها و میوه های ارگانیک دارای رنگ طبیعی هستند، یعنی نه خیلی پُررنگ تر از حد معمول و نه خیلی کم رنگ تر.

 سبزی ها و میوه های ارگانیک دارای بافتی مناسب هستند، نه خیلی نرم هستند و نه خیلی سفت. پوست میوه های ارگانیک متناسب با میوه است و زیاد کلفت نیست.

 اندازه میوه های ارگانیک مناسب است، نه بزرگ تر از حد معمول و نه کوچک تر.  میوه های ارگانیک دارای طعم و بوی مناسب هستند. بارزترین ملاک تشخیص میوه های ارگانیک از غیر ارگانیک، بو و طعم میوه است.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار خبر: ۱۳ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۳۸۸۳، ir.sputniknews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
اتفاقا ديشب داشتم يك مقاله كار ميكردمدر همين زمينه مطلبتون خيلي كمك كننده بود سعي ميكنم در منابع مقاله شمارو ذكر كنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین