پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
عبدالمجید شیخی با بیان اینکه دولت اعتقادی به محصولات ارگانیک ندارد و طرفدار محصولات تراریخته است، گفت: چطور ما می توانیم محصولات پتروشیمی را تولید کنیم اما در بخش کود و سم وارد کننده هستیم و باید این محصولات با قیمت گزاف به وسیله واسطه ها به دست کشاورزان برسد.

شعار سال : عبدالمجید شیخی، تحلیلگر مسائل اقتصادی اظهار داشت: بخش کشاورزی ما مشکل تامین نهاده دارد ولی سوال این است که چرا باید کشاورز دغدغه سم و کود داشته باشد؟ چرا مبارزه بیولوژیک با آفات و کود طبیعی را سر مزرعه نیاورده ایم؟ چرا مردم ما باید غذای آلوده مصرف کنند؟

وی بیان کرد: به اعتقاده بنده دلیلش این است که این دولت اعتقادی به محصولات ارگانیک ندارد و طرفدار محصولات تراریخته و گسترش مصرف آنها در کشور است.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: سوال این است که چطور ما می توانیم محصولات پتروشیمی را تولید کنیم اما در بخش کود و سم وارد کننده هستیم و باید این محصولات با قیمت گزاف به وسیله واسطه ها به دست کشاورزان برسد.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی ، تاریخ انتشار 20 شهریور 99 ،کد خبر :2134349 ،  90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین