پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
عضو هیأت‌رئیسه مجلس با انتقاد از دولت گفت: نامه‌ای را دیدم که بنابر اطلاعات مندرج در آن قرار است قیمت کود شیمیایی ۷ برابر شود. آیا این کار در راستای جهش تولید است؟
شعار سال: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت بنا دارد تا طی روز‌های آتی و در آغاز کشت زمستانه قیمت کود شیمیایی را ۵۰۰ تا ۷۰۰ درصد افزایش دهد.
وی با بیان اینکه من نامه مربوط به این افزایش قیمت را خودم مشاهده کرده‌ام، افزود: شرکت خدمات کشاورزی اعلام کرده که این تصمیم از سوی مقامات عالیه دولتی اتخاذ شده است.
عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اتخاذ این تصمیم آن هم در سال جهش تولید باعث شده تا بخش کشاورزی با چالش جدی مواجه شود.
سلیمی خاطرنشان کرد: حدود ۱۵ روز دیگر زمان کشت زمستانه محصولات کشاورزی است و اجرای این دستورالعمل کشاورزان را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد.
وی در پایان گفت: دولت با این کار می‌خواهد رئیس‌جمهور بعدی را با مشکل مواجه کند و این رفتار‌های دولت این تلقی را ایجاد کرده که دولت فعلی می‌خواهد سرزمین سوخته به دست دولت بعد بدهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۶۳۱۳۶، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین