پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۱
 مدیر کل ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری کشور، با بیان اینکه 54 درصد از مسیر روستاهایی که جمعیت بالای 20 خانوار داشتند، آسفالت شده است، گفت: اکنون 111 هزار کیلومتر از راه های روستایی کشور آسفالت است.

شعار سال: شعبانعلی خاوری عصر دوشنبه  در حاشیه آیین افتتاح راه های روستایی کشور و استان البرز  که در شهرستان طالقان برگزار شد،اظهارداشت: اکنون ۱۱۱هزار کیلومتر از راه های روستایی کشور آسفالته است. 

وی ادامه داد: بر اساس قانون برنامه ششم  توسعه، دولت مکلف شده بود که راه های روستاهای بالای ۲۰ خانوار را آسفالت کند که از ۳۹ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار حدود ۳۱ هزار روستا آسفالت جاده شده و هشت هزار روستا باقی مانده است.

خاوری خاطرنشان کرد: روستا های باقی مانده نیز در یک برنامه منسجم و در سال های آینده با کمک مجلس شورای اسلامی و تامین منابع مالی و سایر کمک ها آسفالت خواهد شد. 

 مدیر کل ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری کشور گفت:  بهسازی و آسفالت پنج هزارو ۵۰۰ کیلومتر از راه های روستایی در مهر ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که  تا پایان شهریور ماه امسال چهارهزار کیلومتر ازاین  راه ها روستایی بهسازی و آسفالت شد و  سه هزار کیلومتر راه جدید  روستایی ساخته شده است.

خاوری اظهارداشت: امیدواریم با حمایت های دولت  بتوانیم اقدامات موثری در بهبود وضعیت شبکه راه های کشور انجام دهیم.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار خبر: ۱۴ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۰۶۶۱۳۷، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
يكم حس ميكنم دير شده براي اينكه بگيم روستاهامون اسفالته شدنا! نيست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین