پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: با مصوبه ستاد کرونا و اعلام استاندار تهران تمامی محدودیت‌های کرونایی در تهران تا ۲۵ مهر تمدید شد. تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری و سایر صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تا یک ماه پلمب خواهند گردید.
شعار سال: سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: با مصوبه ستاد کرونا و اعلام استاندار تهران تمامی محدودیت‌های کرونایی در تهران تا ۲۵ مهر تمدید شد. تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری و سایر صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تا یک ماه پلمب خواهند گردید.
 
مهر نوشت: معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ گفت که تمامی محدودیت‌های کرونایی در تهران تا ۲۵ مهر تمدید شد. واحدهای صنفی متخلف تا یک ماه پلمب می‌شوند.
 
وی در مورد مصوبات ستاد کرونا پیرامون محدودیت‌های کرونایی در تهران گفت: تمام محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز شنبه تا روز جمعه ۲۵ مهر ماه در تهران به قوت خود باقی است.
 
سرهنگ مرادی افزود: در این محدودیت‌ها دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.
 
رییس پلیس اماکن پایتخت ادامه داد: برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی، ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، باغ وحش و شهر بازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و همچنین عدم برگزاری نماز جمعه در این ابلاغیه مورد تاکید قرار گرفته است.
 
وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمامی واحدهای صنفی تهران، بیان داشت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری تا یک ماه پلمب خواهند گردید
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری شفقنا  ، تاریخ انتشار: 19 مهر1399  ، کدخبر:1027308  ، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اينايي كه ما تو. تهران بهش ميگيم محدوديت براي كشور هاي خارجي خاطره ست! بايد دوركاري بياد تا بگيم اينا يكاري كردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین