پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۰۵۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
یک فرهنگی خدابنده‌ای با اشاره به اینکه با آن‌ها شبیه عروسک خیمه شب بازی رفتار می‌شود، گفت: به ما گفته شده در آموزش و پرورش نیرو نیاز نداریم، در حالی که مناطق اعلام نیاز کرده‌اند.
شعار سال:صبح امروز جمعی از فرهنگیان زنجان در پی عدم جذب مجدد آنها در آموزش و پرورش به نوع فعالیت این نهاد اعتراض کردند.
 
یک فرهنگی زنجانی اظهار کرد: پس از کار کردن در نهضت سوادآموزی یک سال آموزش و پرورش ما را به عنوان نیروی حق‌التدریس به کار گرفتند.
 
وی با اشاره به اینکه حالا می‌گویند امسال نیرو زیاد است و دیگر نیاز نداریم، بیان کرد: این در حالی است که سال گذشته امتیاز بالایی داشتیم.
 
این فرهنگی خدابنده‌ای با اشاره به اینکه وقتی ما را به عنوان نیروی حق‌التدریس جذب کردند امسال ۲۰ تیر آزمون داخلی گرفتند، گفت: یک عده به دلایلی نتوانستند به امتحان بروند و ما جزو گروهی بودیم که نتوانستیم حد نصاب را کسب کنیم و آموزش و پرورش قطع همکاری خود را با ما اعلام کرد.
 
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مجوز داد تا افرادی که با آنها قطع همکاری شده است مجدد به کار گرفته شوند، بیان کرد: در همه استان‌ها این اتفاق روی داده اما در زنجان به کارگیری نیروها انجام نشده است.
 
این فرهنگی با اشاره به اینکه در حالی آموزش و پرورش مدعی است که نیرو نیاز ندارد که مناطق درخواست نیرو داده‌اند، افزود: کلاس‌های درس خالی از معلم هستند.
 
وی با بیان اینکه با آنها شبیه عروسک خیمه شب بازی رفتار می‌شود، بیان کرد: ۲۹ نفر با این شرایط بودیم که یک نفر به تهران رفت و آنجا مشغول به کار شد و ۲۸ نفر بلاتکلیف هستیم.
 
فرهنگی زنجانی با اشاره به اینکه این مشکل استانی است و مجموعه آموزش و پرورش استان ما را اذیت می‌کند، ادامه داد: معاون اداره کل اجازه نمی‌دهد ما شروع به کار کنیم، چرا که به ما ابلاغ داده شده است اما در میانه راه عذر ما خواسته شده است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز  ، تاریخ انتشار:  20 مهر1399  ، کدخبر: 127975،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
اگر هميشه تو همه چي اين همه نظارت داشته باشيم خوبه كه! متاسفانه فقط تو يه چيزاي خاصي اين هميت رو داريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین