پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
وزیر ایرانی‌تبار تامین اجتماعی سوئد اعلام کرد، اتدابیر ساده لوحانه تامین اجتماعی سوئد باعث شده است که طی سالیان متمادی کلاهبردارن از سیستم تامین اجتماعی این کشور سوءاستفاده کنند و میلیاردها کرون از سرمایه این کشور هدر برود.

شعار سال: اردلان شکرآبی به نیابت از کابینه سوئد اعلام کرد سیستم کمک‌های اجتماعی در سوئد برای سالیان متمادی دستخوش کلاهبرداری شدید شده است زیرا به تصوراتی کاملاً احمقانه تکیه داشت.

او در ادامه گفت: ما در سوئد در قبال سیستم رفاه اجتماعی و کمک‌هایی که به مهاجران تقدیم می‌شود ساده‌لوحانه عمل می‌کردیم.

سخنان این وزیر سوئدی بعد از صدور گزارش سرویس‌های اطلاعاتی بیان شد که کار تهیه آن را شماری از موسسات این کشور بر عهده داشتند. این گزارش به تفصیل به سوءاستفاده باندهای جنایت سازمان‌یافته از این کمک‌ها می‌پردازد و نحوه کلاهبرداری و سوءاستفاده از کمک‌های مالی به افراد و خانوادهایی را که مستحق دریافت این کمک‌ها نبودند تشریح می‌کند.

اطلاعات منتشرشده دال بر این است که حجم کلاهبرداری از سیستم رفاه اجتماعی سوئد به چندین میلیارد کرون در سال می‌رسد.

در بخشی از این گزارش آمده است، سامانه کمک‌ها در سوئد کاملاً در قبضه تبهکاران و جاعلان بوده و خانواده‌های تبهکار در قالب کمک و اعانه میلیاردها کرون دریافت می‌کنند.

این خانواده‌ها برای دریافت اعانه بهانه‌هایی می‌تراشند که برخی از این بهانه‌ها عبارت است از:

۱- حمایت از فعالیت شغلی و تاسیس دفتر کار

۲- دریافت کمک عایله‌مندی

۳- دریافت کمک از صندوق تامین اجتماعی

۴- دریافت کمک مسکن ثانوی برای اسکان خانواده‌های جداشده از یکدیگر که اصولاً وجود خارجی ندارند و مشخص شده است که همه آنها در یک منزل در کنار هم زندگی می‌کنند.

۵- کمک به خانواده‌های جداشده به رغم آنکه تحقیقات نشان می‌دهد اکثر زوجین بهره‌مند از این کمک‌ها همچنان در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از مهاجران در حال حاضر چنین کمک‌هایی از دولت دریافت می‌کنند و هر روز هم بر شمار این افراد افزوده می‌شود.

شکرآبی توضیح داد، سوئد طی سالیان متمادی تدابیر ساده‌لوحانه‌ای در بخش تامین اجتماعی پیشه کرده و همین امر باعث شده کشور چندین میلیارد کرون از پول مالیات‌دهندگان را هدر دهد، پس باید به سرعت از این هدررفت سرمایه جلوگیری به عمل آید.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار خبر: ۲۰ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۳۷۹۷۷، etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
هميشه يك ايراني بايد باشه تا پته يكي ديگه رو بريزه رو اب!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین