پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۱۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
نماینده مردم تهران در مجلس با گلایه شدید نسبت به فرصت‌سوزی مدیران ناکارآمد با توجه به شرایط نامطلوب کالا‌ها در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در اثر عدم تعیین تکلیف اقلام، وقتی این کالا‌ها فاسد و خراب می‌شوند این سازمان مجبور به پرداخت هزینه اضافی به شهرداری برای دفن آن‌ها می‌شود.
شعار سال: سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت بغرنج نگه‌داری اموال قاچاق در انبار‌های سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: طی بازدیدی که چندی پیش به همراه خانم شیخی نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از یکی از انبار‌های تهران سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انجام پذیرفت از نزدیک در جریان چالش‌ها و مسائلی که آن سازمان با آن‌ها درگیر بود، قرار گرفتیم.

وی گفت: مایه تأسف است سازمانی که به دلیل ماهیت وجودی‌اش می‌تواند مسائل و مشکلات زیادی را از کشور برطرف کند، اکنون خودش تبدیل به مسئله‌ای برای کشور شده و فرصت‌سوزی‌ها و سوء مدیریت‌ها مدیران را به وضوح می‌توان در این سازمان مشاهده کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مسؤولان دولتی به جای آدرس واشنگتن آدرس تهران را برای مشکلات بدهند، ادامه داد: چگونه می‌شود انبار‌های کشور مملو از کالا‌هایی باشد که بسیاری از آن‌ها مانند دارو‌ها و تجهیزات پزشکی نیاز مبرم مردم با توجه به شرایط تحریم و بیماری کرونا است، اما مسؤولان از کمبود مواد دارویی اظهار عجز و ناله کنند.

رفیعی افزود: در همین خصوص می‌توانم از انباشت نهاده‌های دامی در این انبار‌ها نام ببرم که به واسطه آن قیمت مرغ به بهانه کمبود این قلم و نیز رانت انحصارگرایان واردکننده نهاده‌های دامی افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تأسف آورترین بخش قضیه آنجا است که در اثر عدم تعیین تکلیف این اقلام و شرایط نامساعد نگه‌داری بسیاری از این کالا‌ها فاسد و خراب می‌شوند و این سازمان مجبور است حتی برای دفن آن به شهرداری هزینه بپردازد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مدیران اگر ارق وطن ندارند لااقل فرصت‌سوزی نکنند تا اینگونه فرصت‌ها به تهدید تبدیل نشوند که سرانجام در دوگانه کاذب مذاکره و تحریم قرار بگیریم.

رفیعی درپایان خاطرنشان کرد: به جد پیگیر این قضیه در مجلس خواهم بود و طی روز‌های آینده راه‌کار‌های پیشنهادی برای بهبود عملکرد این سازمان و جلوگیری از ضرر هرچه بیشتر به بیت المال را ارائه خواهم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20 مهر  1399، کد خبر: 13990719000434،  www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
هر روز یه گوشه ای از این کشور شاهد ناکارآمدی مدیران هستیم که سرمایه مردم را به راحتی به باد می دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
واقعا شرايط باعث ميشه مردم هرروز گشنه تر و ندار تر بشن و اين در اينده به ايمان مردم هم ضربه مهلكي وارد ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین