پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
وزارت ورزش و جوانان در پیامی روز جهانی عصای سفید و روز ملی پارالمپیک را به جامعه پرتوان و پر افتخار نابینایان، کم‌بینایان و معلول کشورمان تبریک گفت.
شعار سال: متن پیام به شرح ذیل است:

روز جهانی عصای سفید و روز ملی پارالمپیک روز پاسداشت ارزش ها و روز اثبات خواستنها و توانستنها است. گاهِ انعکاس نور و قدرت خداوند در مخلوقی پرتوان با قابلیتی بی نهایت. تلاشگرانی ارزنده که محرومیت جسمی شان بسترساز خانه نشینی و انزوایشان نگشت و محدودیتها فرصتی شد برای صعود به قلل موفقیت هایی ستودنی.

بدینوسیله تلاشهای ارزشمند جوانان معلول، کم بینا و نابینا اما پرتوان این سرزمین که با درخشش در آوردگاه های مهم ورزشی برای ایران اسلامی افتخار آفرین بودند و عزت و غرور ملی را به مردم شریف کشورمان هدیه کردند صمیمانه سپاسگزاری کرده و از خداوند برای عزیزان سرافرازی و سربلندی خواستاریم.

موفقیت همراه همیشگی تان
وزارت ورزش وجوانان

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 24 مهر 1399، کد خبر: 1073597،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
واقعا شعار سال بین تمومی خبرگزاری ها یکیاز بهترین شون هست در زمینه مسئولیت اجتماعی و این رو داره به بهترین شکل عملی میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین