پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۰۶۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
آکادمی آموزشی بیمه مرکزی با هدف ساماندهی فعالیت‌های آموزشی کاربردی تاسیس می‌شود.
شعار سال:به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، این موسسه که در راستای تشکیل کمیته راهبردی آموزش در صنعت بیمه راه‌اندازی می‌شود، علاوه بر اینکه در متون آموزشی بیمه‌ای وحدت رویه ایجاد می‌کند، موجبات بهره‌گیری از توانمندی آموزشی و علمی همکاران را فراهم می‌کند.
 
بر اساس این گزارش، بروز کردن و ایجاد انسجام آموزش‌های بیمه ای در صنعت بیمه، توسعه فرهنگ بیمه، امکان اخذ آزمون و پایش وضعیت علمی و مرکزیت دادن به بیمه مرکزی برای تزریق محتوای آموزشی از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این موسسه است.
 
آموزشهای این موسسه در مرحله اول قرار است بصورت مجازی و در بسترهای الکترونیکی برگزارشود.
 
اولین جلسه برای راه اندازی این موسسه با حضور نمایندگان پژوهشکده بیمه، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیران کل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی استان ها، روابط عمومی و امور بین الملل، نظارت فنی بر بیمه های زندگی، توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و مشاور رئیس کل در امور مدیریت ریسک در محل بیمه مرکزی برگزار شد.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  26مهر1399  ، کدخبر: 983125 ، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
به نظرم وقت اون رسيده كه اين ها براي بيمه يه فكر اساسي تو كشور بكنن و با اين اموزش ها تيم درست و حرفه اي اي بتونن درست كنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین