پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۱۰۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی گفت: «فرهنگ بیمه‌ای آنچنان که باید و شاید در کشور نهادینه نشده و باید در این خصوص فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.»
شعار سال: مصطفی زندی در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه کشور در ایام کرونا برای تسهیل گری امر خدمات رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و حذف بیمه‌های کاغذی از دستاورد‌های مهم این صنعت در ماه‌های اخیر به شمار می‌رود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با تقدیر از کوشش‌های شبانه روزی فعالان حوزه بیمه در کشور، اظهار داشت: صنعت بیمه باید از تمامی ابزار‌های تبلیغی و فرهنگ سازانه استفاده کند تا همگان این امکان را پیدا کنند که از تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این صنعت استفاده کنند.
وی افزود: هزینه تبلیغات نه فقط در کشور ما بلکه در تمام دنیا بالاست و فرهنگسازی هم هزینه‌های خاص خودش را دارد و به همین خاطر بخش خصوصی صنعت بیمه باید بر اساس میزان فایده و دستاوردها، بودجه مرتبط با بخش فرهنگی و تبلیغی خود را مدیریت کند.
زندی ضمن ارائه آمار و گزارش‌های صنعت بیمه در نه ماهه اخیر به میزان اثرگذاری این صنعت در افزایش ضریب اطمینان و آرامش جامعه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه در هیچ شرایطی فرصت ارزشمند فرهنگسازی و معرفی محصولات نوین بیمه‌ای را از دست نمی‌دهد هر چند به دلیل شرایط خاص همه گیری ویروس کرونا در حال حاضر این فعالیت‌ها بیشتر در بستر دیجیتال و فضای مجازی صورت می‌گیرد.
 
همگانی سازی صنعت بیمه در کشور

وی از تنوع محصولات بیمه‌ای به عنوان فرصتی برای همگانی سازی بیمه در کشور نام برد و اظهار کرد: فرهنگ بیمه‌ای آنچنان که باید و شاید در کشور نهادینه نشده و باید در این خصوص فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی برپایی نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه را در راستای تحقق اهداف فرهنگسازانه نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه ارزیابی کرد و گفت: تمامی شرکت‌های بیمه غیر از یک شرکت به صورت خصوصی اداره می‌شوند و بنابراین اجباری برای حضور در گردهمایی‌ها وجود ندارد و مدیران شرکت‌ها می‌توانند بر اساس علاقه مندی‌ها و همچنین ظرفیت‌های خود در این نمایشگاه‌های اینچنینی حضور پیدا کنند.
زندی اعلام کرد: شرکت‌های تبلیغاتی مختلف همواره پیشنهاد‌هایی را در سطوح مختلف قیمت و خدمات مطرح می‌کنند که قطعا قیمت‌ها و خدمات طرح شده به معنای پذیرش آن از سوی صنعت بیمه نخواهد بود.
وی تصریح کرد: پیشنهاد‌هایی که برای برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها واصل شده بر اساس تمامی ظرفیت‌های صنعت بیمه طراحی و تدوین می‌شود و تنها بخشی از آن مورد اقبال شرکت‌های بیمه‌ای قرار می‌گیرد که به همان میزان در آن مشارکت خواهند کرد.
این مدیر رسانه‌ای حفظ آرامش صنعت بیمه را از ضروریات تامین اطمینان عمومی دانست و گفت: میزان آرامش و اطمینانی که صنعت بیمه به جامعه تولید و خدمات و همچنین صنایع دیگر می‌بخشد با هیچ خدمت دیگری قابل قیاس نیست و به همین دلیل از رسانه‌ها انتظار داریم در انجام این رسالت بزرگ در کنار ما باشند.
وی در پایان بر آزادی عمل شرکت‌های بیمه برای شیوه حضور، میزان مشارکت و گستردگی فعالیت در نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه تاکید کرد و افزود: همانگونه که در نمایشگاه‌های فیزیکی این اختیار برای کیفیت و کمیت حضور شرکت‌های بیمه‌ای وجود داشت در نمایشگاه آنلاین نیز شرایط بر همان منوال خواهد بود.
گفتنی است در یکی از برنامه‌های رادیو ایران مسائل نادرست و شتاب زده‌ای در خصوص شیوه برپایی نخستین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه مطرح شده بود که با توضیحات نهاد ناظر این صنعت، سوتفاهم موجود برطرف شد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی توسعه پویا، تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۸۰۵۵، toseepooya.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
صنعت بمه در ايران نيامند يك متولي هست براي تحولي كه در انتظارشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین