پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۰۷۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
خرید بیمه نامه برای تلفن همراه امری ضروری استیک کارشناس صنعت بیمه، با اشاره به تورم موجود، خرید بیمه‌نامه برای کالا‌ها را یک امر ضروری دانست و گفت: باتوجه به اینکه گوشی تلفن همراه، کالایی است که بسیار در دسترس است و نسبت به بقیه تجهیزات الکترونیکی در معرض خطر بیشتری قراردارد، خرید بیمه نامه برای آن مهم است.

شعار سال:"اشکان سپهری" ،گفت: سالها است که بیمه نامه موبایل با عناوین مختلف به بیمه گذاران ارائه می‌شود اما به دلیل تبلیغات کم، عده اندکی از افراد جامعه از وجود این بیمه نامه مطلع هستند.
 
وی،افزود:درحال حاضر بیمه نامه موبایل به صورت آنلاین به فروش می‌رسد و تبلیغات خوبی هم برای معرفی این محصول در فضای مجازی شکل گرفته است.
 
سپهری، زمین خوردگی، ضربه و شکستگی را مهمترین خطراتی برشمرد که گوشی تلفن همراه را تهدید می‌کند و افزود:خطر بعدی که در بیمه نامه‌های تلفن همراه پوشش داده شده، موضوع سرقت است.
 
این کارشناس صنعت بیمه، اذعان داشت: بیمه نامه موبایل با طرح‌ها و پوشش‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شود و کاملا به خواست و انتخاب مشتری بستگی دارد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری چابک آنلاین ، تاریخ انتشار:  29 دی 1400، کدخبر: 20349،www.chabokonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین