پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۴۶۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه امروز سه شنبه ۱۸ خرداد با حضور محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن و حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد. در این دوره از برگزاری این رویداد که به همت شرکت برنامه ریزی بانیان امید برگزار شده است ۱۰۰ شرکت در قالب ۶۰ غرفه حضور به هم رسانده و آخرین خدمات و دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشته اند.
شعار سال: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه امروز سه شنبه ۱۸ خرداد با حضور محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن و حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد. در این دوره از برگزاری این رویداد که به همت شرکت برنامه ریزی بانیان امید برگزار شده است ۱۰۰ شرکت در قالب ۶۰ غرفه حضور به هم رسانده و آخرین خدمات و دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشته اند.

گفتنی است سازمان بورس و اوراق بهادار چندی پیش با صدور بیانیه‌ای از حضور در این رویداد اجتناب کرده بود.

این رویداد به مدت چهار روز و در سالن ۳۸ میزبان علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود. گفتنی است حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور برگزار خواهد شد و بازدید از این نمایشگاه صرفاً برای متخصصان این حوزه و مشروط به ارائه کارت دعوت خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گسترش، تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۷۶۵۱، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین