شعار سال : مصطفی زندی مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی را می توان از کارکشته های صنعت بیمه و روابط عمومی بحساب آورد. فرد صاحب تجربه ای که به قول اصحاب رسانه بعضا با یک ارتباط تلفنی با یک خبرنگار یا رسانه می تواند جلوی دنیایی تخریب یا موج های بلندی از سوالات را بگیرد. ضمنا ارتباطات خوبی هم با مدیران شرکت های بیمه ای و حتی برخی از نمایندگان مجلس دارد.
برخی معتقدند که این توانمندی زندی بواسطه ترکیب صلاحیت های فنی وی با قابلیت های قابل تحسین ارتباطی او بوجود آمده است.
ورای توصیف زندی ، در برنامه زنده تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه ، مجری( باقری) سوالی می پرسد که زندی بجای پاسخ ، با زرنگی خاص طفره رفته و صورت مسئله را عوض می کند.
مجری می پرسد که چرا بیمه مرکزی برای شرایط زیر، تصمیم موثری نگرفته است. بعنوان مثال بیمه، دیه تصادف احتمالی یک خودرو با عابر پیاده را تمام و کمال می پردازد، چرا برای خودروی مقصری که بیمه بدنه ندارد(در تصادف خودرو به خودرو)، 11 میلیون تومان تقبل هزینه کرده است؟ آیا این واقعیت باعث نمی شود که راننده ترجیح دهد به عابر بزند تا به خودروی مقابل؟
زندی مسئله را به حقوق بیمه شده ها و سهامداران شرکت های بیمه ربط داده و بیان می دارد که آیا کسانی که پول کامل بیمه بدنه را داده اند، راضی می شوند که شرکت های بیمه برای افرادی که پرداخت ناقص داشته اند، جبران خسارت کامل کند؟
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال