پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
عضو شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت سامانه ۱۳۷ شهرداری به همان شیوه قدیمی گفت: در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری آنقدر قدیمی است که ایجاد رضایت نمی‌کند و شاید نارضایتی را دامن می‌زند و نیازمند بازنگری است.
شعار سال: احمد مسجد جامعی در جریان دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: سامانه ۱۳۷ همچنان به شیوه‌های قدیمی زمان افتتاح‌اش در چندین سال قبل عمل می‌کند و در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری آنقدر قدیمی است که ایجاد رضایت نمی‌کند و شاید نارضایتی را دامن می‌زند و نیازمند بازنگری است.

او اظهار داشت که تنها راه ارتباطی مردم با سامانه ۱۳۷ هنوز تلفن است و گفت: در حالی که ارسال عکس، فیلم و مواردی از این دست نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مسجد جامعی گفت: خیابان غربی شورای شهر آسفالت مناسب ندارد، به گونه‌ای که فقط از سر خیابان تا شورای شهر آسفالت مناسبی داریم و مابقی معبر پر از چاله است که لازم است مدیریت شهری فکری به حال وضعیت آسفالت کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 29 مهر 1399، کد خبر: 984399،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
اي كاش تنها نارضايتي مردم از اين ها در شهرداري همين 137 بود! شكايت ها داريم اما نميدونيم كجا ببريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین