پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
اینکه اینقدر محکم ادعا می کنند و در عمل در حد یک ارزن، از خودشان عرضه نشان نمی دهند، واقعا جای تاسف دارد. خواهش می کنیم با 137 تماس بگیرید، اگر توانستید با کارشناس خاصی صحبت کنید و از طرف ناحیه به مسئله شما رسیدگی شد، ما ادعاهای خودمان را پس می گیریم. اگر گزینه یا فرآیند سازمانی موثری برای پیگیری این موضوع در شهرداری وجود داشته باشد، ما عذرخواهی رسمی می کنیم. آقای حناچی، از همکاران و زیر مجموعه های شهرداری بخواهید، تبلیغات کور و نمایشی را تمام کنند.
شعار سال:بعد الظهر پنج شنبه بالاخره توانستیم با کارشناسی از زیر مجموعه سامانه 137 صحبت کنیم. جواب مشخص بود. کیس را بگوئید تا پیام برای ناحیه ارسال کنیم. اگر ناحیه نیرو داشته باشند، اعزام می کنند.

آخه بنده خدا، کودک زباله گرد مگه به حرف من و تو ، روی سطل آویز می مونه که شما در بهترین حالت بعد از چند ساعت یا شاید چند روز ، بخواهید دنبال قاتل بروسلی اش باشید؟

از کارشناس سامانه 137 تقاضا کردیم پیام ما را به معاونت اجتماعی انعکاس دهند. فرمودند باید با 1888 تماس بگیرید. با 1888 تماس گرفتیم، پاسخگوی خودکار بیان داشت که در ساعات اداری باید با کارشناس ارتباط داشته باشیم.

از کلیه کودکان کار، زباله گردها و .... ، تقاضامندم، حسب فرمایش شهرداری تهران، در ساعات اداری زباله گردی نموده و حسب تقاضای شهروندان در محل وقوع تخلف، چند ساعتی را حضور داشته باشند تا عزیزان ناحیه برای پیگیری امور کودکان، حضور بهم برسانند. شاید بی ارتباط باشد، اما ناخودآگاه یاد عبارت جمع کنید، بساط فسق و فجورتان را افتادیم.
 


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین