پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از وضعیت موزه‌های تحت مدیریت شهرداری گلایه کرد.
شعار سال: احمد مسجدجامعی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با طرح این سوال که چرا تذکرات اعضای شورای شهر به جایی نمی‌رسد؟
 
افزود: در گذشته، ری در ساخت جدید تهران به محلی برای استقرار کارگاه‌های صنعتی تعریف شده بود و به همین دلیل امروزه شاهد هستیم که صنایع زیادی در اطراف ری مستقر هستند و این ظرفیتی دارد که می‌توانیم این محدوده را به "موزه میراث صنعتی ایران" تبدیل کنیم.

وی با اشاره به توسعه روز افزون ری گفت: لازم است با توجه به شرایط جدید ری، نگاه جدیدی به این منطقه داشته باشیم و به همین دلیل است که در سند توسعه‌ای تهران، ری را محلی برای توسعه گردشگری و زیارت تعریف کردیم.

مسجدجامعی با اشاره به شکایت کارخانه سیمان از خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران گفت: نماینده شورا در راستای فعالیت نمایندگی مورد پرسش قضایی قرار گرفته و این اتفاق خوبی نیست و لازم است که هیات رئیسه وارد شود.

وی در بخش دیگری از تذکر خود با بیان اینکه شهرداری تهران بیش از ۵۰ موزه دارد گفت: من خانه موزه‌ای را می‌شناسم که به اندازه انگشتان دو دست بازدید ندارد و در یک خانه موزه دیگر که اتفاقا با حناچی به آنجا رفتیم، دیدیم اصلا خانواده آن فرد دخیل در امورات نیستند؟
 
پس لازم است درباره وضعیت موزه‌های تحت مدیریت شهرداری گزارشی ارائه شود، چراکه هر روز تعداد این موزه‌ها در حال افزایش است، اما نه تنها منشا تاثیر نیستند بلکه منشا دل مردگی و غفلت هستند. وی تاکید کرد: باید اساسنامه‌ای برای وضعیت آشفته این موزه‌ها تهیه کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار:۱۰ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: me-metals.ir، ۱۳۹۵۵۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
چون شورای شهر تهران اون نفوذ واقعی رو نداره و نمیتونه کارهارو مطابق میل مردم پیش ببره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
نفوذی که شورای شهر قبلی تهران در اداره کشور داشت ستودنی بود و رو حرفشون نمیتونستن حرفی بزنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین