پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۰۹۱۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
در حال حاضر با توجه به شرایط موجود اولویت اصلی وزارت علوم حفظ سلامتی دانشجویان است و آموزش‌ها در این ترم نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. در این ترم تعداد واحد‌های اخذ شده کم‌تر است تا در بازه زمانی مناسب آموزش‌ها انجام شود.  

شعار سال: خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم طی گفت‌وگو با خبر شبکه یک با اشاره به شیوه ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود اظهار کرد: تمام فرآیند ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود به صورت الکترونیکی است و موسسات و مراکز آموزشی زیرساخت‌های لازم را برای ثبت نام غیرحضوری فراهم کرده‌اند.

او ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود اولویت اصلی وزارت علوم حفظ سلامتی دانشجویان است و آموزش‌ها در این ترم نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

خاکی صدیق بیان کرد: در حال حاضر دو تا سه هفته به پایان ترم دانشگاه‌ها بر حسب ضرورت ادامه پیدا کرده و ترم طولانی‌تر می‌شود.

خاکی صدیق افزود: در این ترم تعداد واحدهای اخذ شده کم‌تر است تا در بازه زمانی مناسب آموزش‌ها انجام شود. 

او بیان کرد: ما علاقه داشتیم که دانشجویان جدیدالورود با حضور فیزیکی خود با محیط دانشگاه و استادان خود آشنا بشوند ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط موجود آموزش‌ها در این ترم به صورت الکترونیکی خواهد بود و ترم آینده دانشجویان به صورت حضوری و فیزیکی در مراکز آموزشی حاضر می شوند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 9 آبان 1399، کدخبر: -، yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
دانشجویان رشته های مهندسی که کارگاه های زیادی در ترم های اولیه دارن چطوری قراره مهندس از اب در بیان؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
این دوست عزیزمون هم خیلی دغدغه درس و دانشگاه رو داره ها! بیخیال بابا! اینها بعد از تحصیل سر کار نمیرن که اصلا یادشون نمیونه در هر صورت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
ولی من دیدم که دانشگاه ها شلوغ از ترم اولی ها هست. البته دانشگاه آزاد رو دیدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین