پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۲۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
سوسن علی آبادی همسر نصرت الله دهقان، مادر چهار فرزند به نام‌های سمیرا ۲۹ ساله، وحید ۲۶ ساله، زهرا ۲۳ ساله و محمد ۲۰ ساله است که از بین این چهار فرزند، سمیرا، وحید و محمد معلولیت ذهنی دارند و زهرا ناشنواست.
شعار سال:سوسن علی آبادی همسر نصرت الله دهقان، مادر چهار فرزند به نام های سمیرا ۲۹ ساله ، وحید ۲۶ ساله ، زهرا ۲۳ ساله و محمد ۲۰ ساله است که از بین این چهار فرزند ، سمیرا،وحید و محمد معلولیت ذهنی دارند و زهرا ناشنواست. تنها زهراست که کمی توانسته از پس خودش بربیاد و درس بخواند. بقیه خواهر و برادرهایش از هرکاری ناتوان هستند. پدر آن ها دستفروشی است که سرمایه بسیار اندکی دارد و هرازگاه که بیماری‌های مختلفش اجازه دهد، جنس‌های نازلی را روی فرغون برای فروش می گذارد تا شاید رهگذری از او خرید کند.
 
اما در این میان مادر تنها کسی است که بار بیشتر این زندگی که سرو سامان دادن و مراقبت از این چهار فرزند است را به دوش می کشد. رسیدگی به خوراک و پوشاک و بهداشت فرزندانی که اکنون بزرگسال شده اند به عهده اوست. مادر صبح تا شب مشغول تر و خشک کردن آنهاست و حتی شب نیز استراحت ندارد چون فرزندانش تا سپیده صبح بیدارند. نگهداری از این چنین فرزندانی در چنین شرایط معیشتی سخت فقط کار فرشتگان زمینی است که نامشان مادر است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:  10 آبان  1399  ، کدخبر: 84093929،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
بايد مدت ها به احترام ايشون ايستاد و ايشون رو تشويق كرد و دستانش رو بوسيد اين است مادر ايراني
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
از این مادران فقط تو ایران پیدا میشن هیچ کجای دنیا این حجم از مسئولیت پذیری رو نمی بینید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین