پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
خاوازی گفت: از شنبه مورخ ۱۷ آبان ماه خرید تضمینی زعفران نگین و پوشالی آغاز خواهد شد.
شعار سال: کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی اظهار گرد: با حمایتی که توسط سازمان برنامه و بودجه و پیگیری سازمان تعاون روستایی انجام شد، از شنبه مورخ ۱۷ آبان ماه خرید حمایتی زعفران شروع خواهد شد.
وی افزود: زعفران نگین به قیمت ۱۳ میلیون و پوشال با ۱۱ میلیون تومان مورد حمایت قرار خواهند گرفت. کشاورزان می‌توانند در بازار با قیمت‌های متفاوت خرید و فروش انجام دهند. در استان خراسان هم مراکز خرید کامل مشخص شده است.

خاوازی گفت: ۳۰ درصد از مبلغ کل قرارداد در لحظه به کشاورزان تقدیم و مابقی با اقساط تحویل داده می‌شود. محصولات در انبار به صورت امانی در اختیار ماست و طی ۳ ماه وقت دارند، می‌تواند محصول خود را بفروشد.

او گفت: پس از سه ماه تعاون روستایی کالا را به فروش خواهند رساند و صرف صادرات خواهد شد و فقط یک درصد صرف داخل آن هم برای تولید فرآورده استفاده خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: منابع حاصل به صندوق حمایت از زعفران‌کاران برخواهد گشت. تا در شرایط خاص به زعفران کاران کمک کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 آبان 1399، کد خبر: 7545197،  www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین