پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۹۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
کارشناس کشتی ایران گفت: دبیر زمانی وارد مدیریت شد که کرونا شایع شد؛ بنابراین نمی‌توان راجع به عملکرد او قضاوت کرد.
شعار سال: صدرالدین کاظمی کارشناس کشتی در خصوص عملکرد علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون اظهار کرد: هنوز هیچ اتفاق خاصی در کشتی رخ نداده که بتوان راجع به مدیریت علیرضا دبیر نظر داد. از بدو ورود او با مشکل شیوع کرونا در دنیا مواجه شدیم بنابراین اکنون فرصت منصفانه‌ای برای نقد یا تمجید دبیر نیست. زمانی می‌شود کارنامه ریاست جدید را مورد بررسی قرار داد که ما در یک میدان بزرگ حاضر شویم و نتایج را مورد ارزیابی قرار دهیم آنجا مشخص می‌شود چه کسی کار کرده و زحمت کشیده است.
او در مورد شرایط و وضعیت فعلی کشتی گفت: شرایط خوب و پایداری نیست. ما فقط چیزی به عنوان لیگ برگزار کردیم برای اینکه یک کاری انجام شود در صورتی که باید ببینیم اولیت ما در کشتی ایران و جایگاه ما در کشتی جهان کجا است. اگر مسابقات جهانی برگزار شود اولویت ما باید آن باشد. اگر هم برگزار نشود اولویت ما مسابقات گزینشی المپیک است که اگر آن هم برگزار نشود، بازی‌های المپیک و حضور در آن با نفراتی که سهمیه کسب کردیم اهمیت دارد؛ بنابراین سه اولویت خیلی مهم در کشتی داریم و تمام کار‌هایی که انجام می‌دهیم باید حول محور این اولویت‌ها قرار بگیرد. لیگ و حتی انتخاب روسای هیات استان‌ها اولویت کشتی ایران نیست. ما باید تمام تمرکزمان را روی دو میدان بزرگ جهانی و المپیک بگذاریم؛ اگر موفق شویم مشخص می‌شود که کارمان را درست انجام دادیم اگر هم موفق نشویم باید به دنبال اشکلات بگردیم تا در دوره‌های بعد موفق شویم.

کاظمی با اشاره به صحبت‌های علیرضا دبیر که گفته نباید انتظار مدال در المپیک توکیو داشته باشیم تصریح کرد: در این باره باید گویم اگر تمام دنیا و تمام کارشناسان چنین حرفی بزنند علیرضا دبیر نباید اینگونه اظهار نظر کند. دبیر متولی کشتی است و حتی اگر شرایط به آن وخامت باشد که می‌گوید باز هم باید انگیزه دهد نه اینکه خودش پرچمدار ناکامی وسراینده سرود نا امیدی و شکست باشد.

او در ادامه افزود: بنابراین شاید بهتر باشد که افراد دیگری در این باره نظر بدهند نه خود رئیس فدراسیون. دبیر روی شاخه‌ای نشسته که دارد آن را اره می‌کند پس در بدترین شرایط هم می‌توانیم جزو ۱۰ تیم برتر دنیا باشیم و شانس مدال داریم. چرا نباید به امثال حسن یزدانی و خیلی کشتی گیران دیگر امیدوار باشیم مگر بقیه کشور‌ها چه کار خاصی انجام می‌دهند؟ آن‌ها هم در همین شرایط سخت تمرین می‌کنند. ما همان اندازه که در المپیک قبلی شانس داشتیم در این دوره هم شانس داریم منتها باید برای هرثانیه باقی مانده برنامه داشته باشیم.
کاظمی در پایان صحبت‌های خود گفت: انجام تمرینات هدفمند و آنالیز حریفان در این مدت باقی مانده کمک بسیاری به ما می‌کند. چراغ کشتی ایران خاموش نمی‌شود بلکه جرقه‌هایی زده می‌شود که می‌تواند ما را به قهرمانی المپیک هم برساند. شاید یزدانی در المپیک قبلی خیلی شانس نداشت و از یک وزن پایین‌تر به تازگی وارد ۷۴ کیلو شده بود؛ چه کسی باورش می‌شد در برابر نامداران کشتی جهان قهرمان شود بنابراین بیان اینکه بگوییم شانس مدال نداریم مدبرانه نیست. فکر می‌کنم در مشکلاتی که همه دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که از اختلافات در بالاترین سطح ایران و حذف و اضافه دست برداریم و به دنبال یک هدف باشیم آن هم کسب سهمیه المپیک و موفقیت در خود المپیک که این کار هم فقط با برنامه ریزی دقیق و هدفمند، با همکاری و همدلی و پیدا کردن نقطه ضعف‌ها و آنالیز حریفان به ثمر می‌رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جی پلاس، تاریخ انتشار: ۱۴آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۸۰۰۵۹، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
اوضاع کشتی اصلا خوب نیست من نمیدونم چرا قتی یک ورزش ملی میشه و وجهه بین المللی نداره رهاش میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
ورزش کشور رو هوابودبعد ازکرونا به طور کامل دچار فروپاشی هم شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین