پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۲۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
برخی شبکه‌های خبری سه روز است دارند نتایج انتخابات در جورجینا و نوادا و .. رو را بصورت یک دهم درصدی ساعت به ساعت اعلام میکنند. باور میکنید که برخی ایالت‌های بزرگ در همان روز اول نتایجشان مشخص شد، اما چندتا ایالت سه روز هست که هنوز دارند آرا را میشمارند؟
شعار سال:برخی شبکه های خبری سه روز است دارند نتایج انتخابات در جورجینا و نوادا و .....رو را بصورت یک دهم درصدی ساعت به ساعت اعلام میکنند. باور میکنید که برخی ایالت های بزرگ در همان روز اول نتایجشان مشخص شد اما چندتا ایالت سه روز هست که هنوز دارند آرا را میشمارند؟

نتایج انتخابات مشخص شده است اما به دو دلیل برای اعلام نتایج قطعی تاخیر افتاده است.

دلیل اول: ترس هیئت حاکمه آمریکا از شروع شورش ها و آشوب های خیابانی که اینبار بسیار گسترده تر و ویرانگرتر از حوادث بعد از کشته شدن جورج فلوید است .

دوم : جنگ پشت پرده گردانندگان اصلی حکومت و دولت آمریکا بر سر اینکه جمهوری خواه ها دولت را بدست بگیرند یا دموکرات ها . واقعیت اینست که انتخابات و دموکراسی در غرب یک نمایش است برای فریب ملتها و الا حکام توسط مافیا و لابی های پشت پرده مشخص میشوند نه صندوق های رای

جامعه آمریکا در وضعیت بسیار شکننده ای قرار گرفته است . لیبرال دموکراسی به ته خط رسیده است و در دنیا رسوا شده است  .  تاخیر در نتایج انتخابات آمریکا را اینبار از این زاویه تحلیل کنید.

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
منم هم حس ميكنم با توجه به شواهد موجود در انتخابات امريكا تقلب گسترده روي داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ما هيچ و ما نگاه! هيچ وقت امريكا به اين درجه از خفت و نزول نرسيده بود واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اعلام نتايج امريكا قراره كه يك رسوايي بزرگ باشه براي اون ها هرچند كه ايراني ها كم پيش مياد تا درس بگيرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین