پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۴۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مجتبی یوسفی با بیان اینکه ما که روزانه از هواپیما برای تردد استفاده می‌کنیم و یا بعضا قیمت‌ها را چک می‌کنیم حداقل با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه هستیم، گفت: براساس نظرات کارشناسی تنها ۲۰ درصد از نرخ ارز تاثیر می‌پذیرد.
شعار سال: مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مجلس به هیچ عنوان در حیطه نظارتی خود کوتاهی نخواهد کرد و در شرایط کنونی افزایش قیمت بلیت ایرلاین‌ها بدون هیچ دلیل منطقی قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: متاسفانه علیرغم این که برخی از مسئولان وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری مدعی هستند که افزایش قیمتی صورت نگرفته است اما ما که روزانه از هواپیما برای تردد استفاده می‌کنیم و یا بعضا قیمت‌ها را چک می‌کنیم حداقل با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: معمولا با سوءمدیریت‌ها در هر دستگاهی به نوعی برخورد می‌شود که کوتاه ترین راه یعنی گران کردن را پیش می‌گیرند تا در نهایت هزینه‌ها از جیب مردم گرفته شود.

مجتبی یوسفی گفت: در بحث بلیت هواپیما نیز افزایش قیمت را به نرخ ارز و تحریم‌ها ارتباط می‌دهند در حالی که براساس نظرات کارشناسی تنها ۲۰ درصد از نرخ ارز تاثیر می‌پذیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار: 17 آبان  1399، کد خبر: 2136019،  www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
من كه ميگم دولت ازادي به ايرلاين ها داده تا جايي كه ميتونن به قيمت ها دامن بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
بليط هواپيما در ايران هيچ راهي جز افزايش قيمت نداره اين بنده هاي خدا بايد پول در بيارن ديگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین