پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۵۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
رییس سازمان هواپیمایی گفت: درصددیم قیمت بلیت‌های هواپیما را کاهش دهیم؛ بنابراین قرار است ابتدا هزینه‌های ایرلاین‌ها آنالیز شود.
شعار سال: تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس، رئیس و دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و روسای شرکت‌های هواپیمایی، گفت: در نشست امروز موضوع افزایش قیمت بلیط هواپیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دغدغه‌های نمایندگان مجلس در این رابطه استماع شد.

قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش خواهد یافت
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد که سازمان هواپیمایی نشستی را برای بررسی و آنالیز هزینه‌های ایرلاین‌ها و قیمت‌های درخواستی آن‌ها برگزار کند تا پس از آن، شورای عالی هواپیمایی نرخ نامه جدید پرواز‌های هوایی را اعلام رسمی کند. ان‌شاءالله قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش خواهد یافت.

تعیین کف قیمتی از سوی ایرلاین‌ها غیرقانونی است
وی با اشاره به تخلف ایرلاین‌ها در بالا بردن کف قیمت بلط هواپیما، گفت: سازمان هواپیمایی به هیچ وجه قائل به کف و سقف قیمتی نیست، ما می‌گوییم که بازار و نظام عرضه و تقاضا باید قیمت را تعیین کند. از این رو تعیین کف قیمتی از سوی ایرلاین‌ها غیرقانونی بوده و سازمان هواپیمایی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۸۱۸۱۱۸۱۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
حداقل یه کم نظارت کنند تا قیمت ها کاهش یابد وگرنه ایرلاین ها همش میخوان قیمت ها رو بالا ببرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
بلیت هواپیما در ایران هیچ وقت کاهش پیدا نمیکنه اگر قرار به کاهش بودمطمئن باشید زودتر از این ها باید اتفاق رخ میداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
به نظر من كه اين كاهش قطعا باز قيمت هارو دو برابر نسبت به قبل نگه ميداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین