پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برندسازی و بسته بندی مناسب کلید حضور بهینه خاویار ایرانی در بازار جهانی است،گفت:تسهیلات کارآمد،بیمه صیادی کاربردی،توسعه پرورش ماهی در قفس از الزامات توسعه صنعت صیادی است.
شعارسال: رمضانعلی سبحانی فر درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت صیادی درکشور،گفت:باید برای پشتیبانی و استفاده از ظرفیت های صیادی و آبزیان دریایی کشورمان و توسعه این صنعت تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شود بنابراین برای افزایش تولید "ماهی در قفس" باید درگام نخست بسترهایی از جنس تسهیلات برای ایجاد پروش ماهی درقفس و استخرهای پرورش ماهی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی با توجه میزان منابع آبی که در اختیار داریم می توانیم درکنار کشاورزی با ایجاد استخرهای پروش ماهی به نحو مطلوب میزان تولید آبزیان را افزایش دهیم، تصریح کرد:بیمه صیادی عاملی برای تضمین امنیت شغلی صیاد است؛زیرا بیمه می تواند انگیزه صیاد را برای حضور در این صنعت بیش از پیش افزایش دهد.

وی ادامه داد:صنعت صیادی می تواند سهم بسزایی در اقتصاد کشور ایفا کند؛بنابراین باید معیارهایی از قبیل تسهیلات کارامد،بیمه صیادی کاربردی،توسعه پرورش ماهی در قفس،بازاریابی فروش ماهی برای توسعه صنعت صیادی درنظرگرفته شد زیرا این صنعت می تواند علاوه برایجاد اشتغال،درآمد اقتصادی مناسبی نیز ایجاد کند.

وی با بیان اینکه خاویار ایرانی بازار مناسبی در عرصه بین الملل دارد،اما ما متاسفانه نتوانستیم دراین راستا مثمرثمر عمل کنیم،گفت:خاویار بیش از هرکشوری منحصر به کشورمان است؛بنابراین باید در راستای حضور بهینه در بازارهای بین المللی، خاویار ایرانی را با برند و بسته بندی شکیل ارائه دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ظرفیت صنعت صیادی کشورمان با عنایت به شرایط جغرافیایی و دسترسی ما به آبهای آزاد می تواند برای ما از منظر اقتصادی بسیار حائز اهمیت باشد،یادآورشد:استفاده بهینه از ظرفیت آبزیان دریایی درکشورمان نیازمند برنامه ریزی تسهیلاتی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: سه شنبه 23 شهریور 1395، کد خبر: 25101957، www.khabarfarsi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین