پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تعویق مجدد برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ خبر داد.
شعارسال: فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا  و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها، تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور تغییر کرد. مقرر شد این آزمون در  روز‌های پنجشنبه ۱۱ دی و جمعه ۱۲ دی ۹۹ برگزار شود.

او افزود: متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون استخدامی لازم است اطلاعیه سازمان سنجش را که در ۷ دی منتشر می‌شود مطالعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: کارت ورود به جلسه این آزمون در تاریخ ۷ دی ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

زرین آمیزی ادامه داد: در ابتدا مقرر بود این آزمون در ۹ آبان ماه برگزار شود که به منظور ایجاد فرصت برای آمادگی متقاضیان ثبت نام کننده در هشتمین آزمون استخدامی که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل و محل انتخابی خود بودند یک ماه به تعویق افتاد.  

او در ادامه اضافه کرد: در تعویق اولیه این آزمون استخدامی مقرر بود روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخ ۶ و ۷ آذر برگزار شود.  

زرین آمیزی افزود: ثبت نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ از پنجشنبه، ۲۰ شهریور آغاز شد و جمعه، ۴ مهر ۹۹ به پایان رسید.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: در مهلت اولیه ثبت نام (۲۰ تا ۲۹ شهریور) ۵۰۳ هزار و ۲۹ نفر در این آزمون ثبت نام کردند و آمار داوطلبان شرکت کننده در فرصت مجدد ثبت نام (۱ تا ۴ مهر) به ۵۶۵ هزار و ۱۶۴ نفر رسید.  

تغییر مهم در رویه برگزاری هشتمین آزمون استخدامی

بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ ۱۶‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی‏) مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در خصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اجرایی شد. بر اساس این بخشنامه به داوطلبان بومی شهرستانی برای استخدام در محل سکونت اولویت داده می‌شود.

اولویت بومی در آزمون استخدامی چگونه اعمال می‌شود؟

نمره کسب شده داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی مجموع وزن  ۴۰ درصد برای حیطه عمومی و ۶۰ درصد برای حیطه تخصصی با ضریب یک و چهار دهم ۱/۴ محاسبه و ملاک عمل قرار می‌گیرد.

حد نصاب آزمون، کسب حداقل ۵۰ درصد نمره کسب شده نفر اول با ارزش وزنی  ۴۰ درصد برای حیطه عمومی و  ۶۰ درصد برای حیطه تخصصی در هر شغل- شهرستان در هر یک از دستگاه‌های اجرایی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۵۶۱۵۰۶، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
کرونا ضربه بزرگی به کشور زده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
ازمون استخدامي در كشور با اين اوضاعي كه كرونا درست كرده نميتونه اينده خوبي داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
الان براي ازمون هاي جمعي واقعا بايد چيكار كرد اين كه وضع نميشه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین