پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۲۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در اظهار نظر اخیر خود بیان داشته است که مشکلات اقتصادی کشور ناشی از کسری بودجه است. باید از این فعال اقتصادی پرسید که کدام کسری بودجه؟ آیا شما واقعا می‌دانی مبلغ کسری بودجه دولت چقدر است؟ چرا رقم کسری بودجه اعلام نمی‌گردد؟ اگر دولت ۱۵ درصد از بودجه شرکت‌های دولتی کم می‌کرد، آیا کسری بودجه معنا داشت؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: مسعود خوانساری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی که گریبانگیر اقتصاد کشور است ناشی از کسری بودجه است، گفت: باید قبول کنیم تاثیر حضور بایدن در کاخ سفید بر اقتصاد ایران کوتاه مدت است.

مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران: در مجموع مشکلات اقتصادی که گریبانگیر اقتصاد کشور است ناشی از کسری بودجه است که هر سال با آن مواجه هستیم بنابراین انتظار داریم از آنجا که بحث نفت نیز در بودجه کم اثرتر بوده است، امسال دولت بتواند بودجه‌ای را تنظیم کند که حداقل کسری در آن وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در انتخاب آمریکا ترامپ رای نیاورد و یقینا رفتن وی هم در آمریکا و هم در سایر کشور‌ها موثر خواهد بود و رفتن وی در ایران نیز یقینا بی‌اثر نیست و در بازار‌ها ما اثرخواهد داشت، ولی باید قبول کنیم که این اثر کوتاه مدت است، بنابراین اگر ما مشکلاتمان را در داخل حل نکنیم ممکن است در کوتاه مدت اثراتی روی بازار‌های مختلف بگذارد، ولی یقینا مجدد به وضعیت قبلی باز می‌گردد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نوداقتصادی، تاریخ انتشار: 27 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:2136357، 90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
الان تو این دوره زمونه همه مردم فهمیدن که اقای روحانی داره کسری بودجه رو بهونه میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
این ها همه دست به دست هم دادن تا از این کسری بودجه نداشتن دولت کسی با خبر نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین